סרט עם קווין ספייסי

סרט עם קווין ספייסי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם קווין ספייסי.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אמריקן ביוטי .

קצת על אמריקן ביוטי:
אמריקן ביוטי (באנגלית: American Beauty) הוא סרט דרמה משנת 1999 בבימויו של סם מנדס ובכיכובם של קווין ספייסי ואנט בנינג. הסרט אשר נכתב על ידי אלן בול עוסק באהבה, חופש, אושר, שחרור עצמי, אקזיסטנציאליזם ויופי. התפאורה היא אמריקה הפרוורית, ובמרכז העלילה משפחה אמריקנית טיפוסית (צווארון לבן). הסרט זכה בחמישה פרסי אוסקר, כולל: פרס הסרט הטוב ביותר.
לסטר ברנהם (קווין ספייסי) הוא גבר אמריקני בשנות הארבעים המוקדמות לחייו שלכאורה יש לו הכול בחיים; הוא מחזיק במשרה טובה בכתב עת, אשתו היא מתווכת נדל"ן, בני הזוג מתגוררים עם בתם היחידה בת ה-16 בבית יפהפה בפרבר אמריקני שקט. למראית עין החלום האמריקאי בהתגלמותו. אך המציאות אינה מתוקה כל כך; קרולין, אשתו (אנט בנינג) היא אישה קרה ויומרנית שדאגתה נתונה למה שהשכנים יחשבו ופרט לכך ולקריירה שלה דבר לא מטריד אותה, בוודאי לא מערכת היחסים הרעועה שלה עם בעלה. בתו ג'יין (ת'ורה בירץ') היא תלמידת תיכון דיכאונית ומרדנית שאינה מעריכה אותו ולא מסתירה את דעתה זו. לסטר מוצא את אורח חייו זה משמים ומדכא אך ממשיך בשגרה היומיומית.
פנטזיה של לסטר מתוך הסרט (בתמונה: סוברי וספייסי)
מה שמביא למפנה בחייו היא נערה יפהפייה (אנג'לה, בגילומה של מינה סוברי) חברתה הטובה ביותר של בתו. אנג'לה היא מעודדת סקסית ובעלת ביטחון עצמי רב ששואפת להיות דוגמנית. לסטר מתאהב בה כאשר הוא צופה בה רוקדת על מגרש המשחקים בעת הופעה של המעודדות בבית הספר של בתו. הוא לא מצליח להסתיר את התלהבותו מאנג'לה הצעירה, מה שגורם לבתו מבוכה רבה. לסטר מאזין לשיחה בין אנג'לה לבתו. הוא שומע אותה אומרת כי "אם הוא יתחיל לעבוד על הגוף שלו, הוא יהיה שווה זיון". בתגובה פותח לסטר בסדרה של אימונים. הוא מצטרף לריצת הבוקר של צמד הומוסקסואלים המתגוררים בשכונה ומקבל מהם עצות באשר לשיפור הופעתו החיצונית.
בערך באותו הזמן זוכים בני משפחת ברנהם בשכנים חדשים; משפחת פיץ עוברת להתגורר בבית הצמוד לביתם. הקולונל פרנק פיץ (כריס קופר) הוא איש צבא קפדן וקשוח. אשתו ברברה (אליסון ג'ני) היא אישה חסרת רגש ודיכאונית. בנם ריקי (ווס בנטלי) הוא בחור צעיר אשר מתפרנס מסחר במריחואנה ללא ידיעת אביו. ריקי הוא צלם חובב והוא נוהג להתבונן דרך חלונות ביתה של משפחת ברנהם. ג'יין תופסת את תשומת לבו.
ביום אחד בחייה של משפחת ברנהם מתרחשים מספר אירועים: לסטר מתפטר מעבודתו בחברת הפרסום, לא לפני שהוא סוחט מהמעביד שלו חבילת פרישה משופרת. הוא מתחיל בעבודה חדשה באותו היום – עובד דלפק במסעדת מזון מהיר. קרולין מתחילה לנהל רומן עם מתווך נדל"ן מתחרה (פיטר גלאגר). בנוסף לכך היא מוצאת לעצמה תחביב חדש לשחרור לחצים: יריות למטרה במטווח. ג'יין וריקי מוותרים על ההסעה לאחר לימודיהם ומחליטים לצעוד לביתם. בעת הטיול עוקב ריקי במצלמתו אחר שקית שמתעופפת ברוח, הוא מתאר זאת באוזניה של ג'יין כדבר היפה ביותר שראה אי פעם. השניים מתקרבים זה לזה. בעת ארוחת הערב מתלהט ויכוח בין לסטר וקרולין, לאחר שהוא מבשר לה על קורותיו באותו היום. לסטר שהיה עד כה אדם כבוי, מתפרץ על אשתו וסוף סוף אומר לה את אשר בלבו.

נלקח מויקיפדיה