סרט של בארי זוננפלד

סרט של בארי זוננפלד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של בארי זוננפלד.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גברים בשחור .

קצת על גברים בשחור:
גברים בשחור (באנגלית: Men in Black) הוא סרט פעולה מדע בדיוני-קומי. הסרט מבוסס על סדרת ספרי הקומיקס "הגברים בשחור" מאת לואל קנינגהם בהוצאת מארוול קומיקס.
עלילה:
K ו-J הם שני סוכנים ממשלתיים שעובדים בסוכנות שהממשלה שכחה את קיומה. שם הסוכנות הוא MIB (ראשי התיבות האנגליים של – "גברים בשחור"). סוכנות זו מפקחת על מהגרים לארצות הברית שמוצאם מהחלל החיצון. מהגרים אלה מחופשים לבני אדם. מטרתו של ארגון MIB לשמור על הסדר הציבורי, לדאוג שהאנשים לא ידעו שחייזרים חיים ביניהם ולתפוס חייזרים פושעים.
הארגון מסווה את עצמו ומשתמש בטכנולוגיה חדישה שמבוססת על טכנולוגיה חוץ-ארצית. הסוכנים מתנתקים מהזהות הקודמת שלהם ונקראים לפי אות אנגלית (הסוכן J, הסוכן G, הסוכן D וכו'). הסוכנים בארגון גם משתמשים במכוניות משופרות ובאקדחים מיוחדים שאין בכדור הארץ. בין המכשירים החדישים של הארגון השכיח ביותר הוא מכשיר ה"מחיקון" – מכשיר שמאפשר לסוכן למחוק את זכרונו של מי שמסתכל על המחיקון.
הסוכנים היו במעקב אחרי חייזר שמוסווה בתור בן אדם שעובר את גבול ממקסיקו לארצות הברית ביחד עם עוד כמה נוסעים אחרים, הם נאלצים להרוג אותו כי הוא היה בדרך להרוג אזרח רגיל. סוכן D מרגיש שהוא כשל וסוכן K החליט בשבילו שיפרוש ומחק את זכרונו בעזרת ה"מחיקון".
בינתיים בניו יורק שוטר טירון בשם ג'יימס אדוורדס מנהל מרדף אחרי פושע חמקמק ומגלה שהוא חייזר הרוצה להתאבד. החייזר אומר שהוא אמר שהוא נכשל בחייו וסוף העולם מגיע. בתחנת המשטרה, הסוכן K רוצה לגייס את ג'יימס לכוחות המיוחדים של MIB לאחר שג'יימס הרשים אותו במרדף אחרי חייזר. ג'יימס מסכים, "מוחק את זהותו" ומקבל שם חדש – J.
שני הסוכנים מטפלים בחייזרים המגיעים לכדור הארץ, המסווים את עצמם ונטמעים בהמון האנשים. הם רודפים אחר חייזר שנחת בשטח חווה חקלאית מבודדת, בחללית דמוית מטאור והרג את בעל החווה כדי להפשיט אותו מעורו. חייזר זה הוא דמוי מקק גדול והוא מסווה את עצמו בעזרת עורו של אדם שהרג. הוא רוצח מספר אנשים נוספים: מרסס החרקים, נהג גרר, מלצר, עובד האחראי על חדר מתים שבעיר ושני חייזרים בדמוי אדם שידעו שהוא חייזר. חייזר זה מאבד את החללית שלו ונאלץ למצוא חללית אחרת. בדרך תוקף את סוכנים קיי וג'יי.

נלקח מויקיפדיה