סרט של האחים כהן

סרט של האחים כהן
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של האחים כהן.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארץ קשוחה, אחי איפה אתה .

קצת על "ארץ קשוחה":
"ארץ קשוחה" (במקור באנגלית: "No Country for Old Men") הוא מותחן פשע, (המבוסס על רומן בעל אותו שם באנגלית, שנכתב על ידי הסופר האמריקאי קורמק מק'קארתי שתורגם לעברית בשם "לא ארץ לזקנים") שנכתב ובוים על ידי האחים כהן, ובו מככבים טומי לי ג'ונס, ג'וש ברולין וחאווייר ברדם (שזכה בפרס אוסקר על תפקידו כשחקן המשנה הטוב ביותר). הסרט מגולל את סיפורן של שלוש דמויות מורכבות, שכל אחת מהן מייצגת פלג אחר בחברה. עלילת הסרט מתרחשת במערב טקסס בשנות ה-80, ועוקבת אחר עסקת סמים שהשתבשה וגוררת את מותם של עשרות אנשים בידי רוצח סדרתי פסיכופט בשם אנטון שיגור, ולמרדף מתמשך ומורט עצבים בין הדמויות.
הסרט זכה לביקורות מחמיאות מהמבקרים. רוג'ר אברט כתב במגזין שיקגו סן טיימס שהסרט הוא "הטוב ביותר שנעשה מעולם על ידי האחים כהן". נוסף על כך זכה הסרט במספר רב של פרסים, בהם: פרס האקדמיה הבריטית, שני פרסי גלובוס הזהב, וארבעה פרסי אוסקר הכוללים את: הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, שחקן המשנה הטוב ביותר והתסריט המעובד הטוב ביותר.

נלקח מויקיפדיה