ריקוד לטני

ריקוד לטני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ריקוד לטני.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סלסה .

קצת על סלסה:
סלסה היא סגנון ריקוד לטיני שהתפתח בתחילת המאה ה-20 בקובה של לפני המהפכה הקומוניסטית. בתחילת דרכה הושפעה הסלסה מיוצרים פורטוריקנים, והיא הופצה לכל העולם המערבי מניו יורק. הסלסה התפתחה במקור מצעדי הבסיס של ריקוד הסון הקובני והוואוואנקו האפרו-קובני בשילוב אלמנטים מריקוד הסווינג, הממבו, הצ'ה צ'ה צ'ה, ומגוון ריקודים אפרו-קובניים אחרים.
הריקוד נרקד על מוזיקה לטינית במקצב 4 רבעים, מבוססת על סון, טימבה או ממבו.
מכיוון שהסלסה נבנתה מתהליכים הסטוריים וחברתיים רבים, קשה לקבוע מה מייחד אותה מסגנונות מוזיקה שונים הדומים לה. המשותף בין שירי הסלסה הם שלוש תבניות מוזיקליות: טומבאו, הקלאווה, והמונטונו. מקצב ה- Clave, הקלאווה, מנוגן על ידי 2 מקלות עץ המשמיעים בדרך כלל מקצב ספיציפי איתו אפשר בקלות למצוא את קצב הסלסה. נקישות העץ נשמעות על ה-2,3,5,6.5,8 (מתוך 8 רבעים).
מקצב ה- Tumbao, הטומבאו, מנוגן בד"כ על ידי תופי הקונגס והבס המדגישים בעיקר את הפעמות 4 ו-8 (מתוך 8 רבעים).
מקצב ה- montuno, המונטונו, מנוגן לרוב על ידי קלידים, גיטרות ובהתאמה כלי הנשיפה וקובעים לרוב את צורת הריקוד (אם הדגש על ה-2 אז ירקדו ניו יורק, ואילו על ה-1 ירקדו לדוגמא L.A או קובני). המונטונו מבוסס על חזרתיות של אקורדים בשמניית הסלסה כאשר הדגש לרוב הוא על ה-1, אך מנוגן על כל פעמה שהנגן יבחר.
כאשר שלושת התבניות המוזיקליות מתקיימות בו זמנית בשיר, נשייך אותו לסגנון הסלסה, והניואנסים השונים בתוך התבניות המוזיקליות והדגשים המוזיקליים יקבעו את סגנון הריקוד.

נלקח מויקיפדיה