מדינה באזור הבלקן

מדינה באזור הבלקן
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מדינה באזור הבלקן.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קוסובו .

קצת על הרפובליקה של קוסובו:
הרפובליקה של קוסובו (באלבנית: Republika e Kosovës, נהגה "קוסובֶ‏ה"; בסרבית: Република Косово או Republika Kosovo) היא מדינה באזור הבלקן, אשר הכריזה על עצמאותה ב-17 בפברואר 2008, לאחר שהייתה טריטוריה אוטונומית של סרביה ונוהלה על ידי האומות המאוחדות. למרות העובדה שיותר מ-75 מדינות מכירות בקוסובו היא אינה חברה באו"ם כתוצאה מווטו שהטילה רוסיה, המתנגדת נחרצות להכרה בעצמאותה של קוסובו, במועצת הביטחון. גם ישראל אינה מכירה בה. ארצות הברית[6] ומדינות מרכזיות באיחוד האירופי הכירו בעצמאות המדינה[7][8]. המחלוקת הבינלאומית בשאלת עצמאותה של קוסובו הועברה לבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג‏‏[9], שקבע כי הכרזת העצמאות של קוסובו חוקית כיוון ש"אין חוק בינלאומי נגד הכרזות עצמאות"[10].
רוב תושביה של קוסובו הם אלבנים מוסלמים, ומיעוטם סרבים נוצרים אורתודוקסים ואחרים. סרביה איבדה את השליטה בקוסובו בעקבות מלחמת קוסובו, אך היא מוסיפה לראות בה מחוז שלה ששמו האזור האוטונומי של קוסובו ומטוחיה (בסרבית: Аутономна покрајина Косово и Метохија), ושוללת את תוקף הכרזת העצמאות.

נלקח מויקיפדיה