עיר נמל באיטליה

עיר נמל באיטליה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עיר נמל באיטליה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נפולי .

קצת על נאפולי:
נאפולי, (באיטלקית: Napoli בנפוליטנית: Napule), היא עיר נמל ואחת הערים הגדולות שבערי איטליה. העיר היא עיר הבירה של פרובינציית נאפולי (provincia di Napoli) הנושאת אותו השם ובירת מחוז קמפניה. בנאפולי מתגוררים כ-963,000 תושבים ובאזור המטרופוליטני, הכולל גם חלקים מנפת קזרטה, אוולינו וסלרנו מתגוררים כ-4,400,000 תושבים. נאפולי, העיר השלישית בגודלה באיטליה מבחינת מספר תושבים, היא האזור האורבני השני בגודלו באיטליה אחרי מילאנו והשביעית בדירוג האזורים האורבניים המאוכלסים ביותר באירופה. כמו כן, בנאפולי שוכנת כחמישית מאוכלוסיית מחוז קמפניה, ובנפת נאפולי שוכנת יותר ממחצית מאוכלוסייתו.
"העיר הקסומה", על פי מילותיו של ויטוריו דה סיקה בסרט "מפרץ נאפולי" משנת 1954, היא אחת הערים היפות ביותר באיטליה (נאמר עליה:"לראות את נאפולי ולמות"). היא ממוקמת על מפרץ נאפולי, בין הר הגעש וזוב לבין האזור הוולקני "Campi Flegrei". המרכז ההיסטורי של נאפולי המושך אליו תיירים מכל העולם, הוכרז על ידי ארגון אונסק"ו כאתר מורשת עולמית.

נלקח מויקיפדיה