עמידה בראש

עמידה בראש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עמידה בראש.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מנהיגות .

קצת על מנהיגות:
מנהיגות היא יכולתו של אדם או קבוצת אנשים להוביל אנשים אחרים אל עבר מטרה משותפת.
מנהיגות מתקשרת בצורה ישירה להשפעה. ויותר מכך, מנהיגות היא היכולת להשפיע על מוטיבציה של אנשים. אנשים רבים שדנו בנושא המנהיגות תיארו שליטים ולא מנהיגים, ועל כן חשוב להבחין בין מנהיגות (Leadership) לבין שלטון (Rulership). כאשר אנשים מצייתים לאדם מסוים מפני שיש בידיו סמכות רשמית, לדוגמה, מלך, מנהל, קצין בכיר – קשה להבחין אם הם פועלים מתוך רצונם או מתוך חשש לענישה מצד נושא הסמכות. כך גם הדבר לגבי כוח. כשאדם מציית לאיום המלווה באקדח – הוא מציית לכוח. כאשר אדם מציית להוראות של רופא – הוא מציית לכוח המודרני: ידע ומומחיות.
נושא המנהיגות ופיתוחה העסיק פילוסופים ומדענים רבים במשך הדורות. זהו מושג חמקמק שקשה להגדירו במדויק או לעמוד על טיבו ועל מרכיביו. נכון לשנת 2004 מקובל לחשוב שמנהיגות היא יכולת מתמחה, כלומר קיימים סוגים רבים שלה, שכל אחד מהם מתאים לסוג אחר של מצבים. לדוגמה, אדם שהצליח כמנהיג צבאי לא יצליח בהכרח כראש ממשלה או כמנכ"ל של חברת היי-טק. (ראו להלן, סגנונות מנהיגות).
לפי אריסטו, מנהיגות מורכבת מאמינות (אתוס), הנמקה (לוגוס) ופאתוס.

נלקח מויקיפדיה