ענני נוצה

ענני נוצה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ענני נוצה.
זוהי הגדרה בת 9 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: צירוס .

מידע רנדומלי על הביטוי "צירוס ":

כלבי השמש, או בשמה המדעי, פרהליה (לצד לשמש), הם תופעה אופטית אטמוספירית בה נצפים שני כתמים בהירים משני צדי השמש, המלווים לרוב בהילה הנקראת "הילת 22 המעלות". שני הכתמים נמצאים באותה זווית עילוי כמו השמש.

כלבי השמש הם חלק ממשפחת ההילות הנוצרות בידי אור שבא במגע עם גבישי קרח באטמוספירה. כלבי השמש יכולים להיראות בכל מקום בעולם ובכל עונות השנה, אך לא תמיד באופן ברור. כלבי השמש נראים בבהירות כאשר השמש נמוכה בשמיים.

כלבי השמש לרוב נוצרים על ידי השתקפות אור מגבישי קרח משושים דמויי צלחת הנמצאים בענני צירוס או במהלך מזג אוויר קר, הנעים באוויר בגבהים נמוכים (במקרה זה, הם נקראים אבק יהלומים(אנ')). הגבישים מתנהגים כמו מנסרה, ומכופפים את קרני האור העוברות דרכם בהטיה מינימלית של 22 מעלות. אם הגבישים מסודרים בצורה רנדומית, נוצרת טבעת מלאה מסביב לשמש, היא ההילה המדוברת. לרוב הגבישים שוקעים באוויר, ונהיים מסודרים בצורה אנכית, ולכן אור השמש מוחזר בצורה אופקית, וכך נוצרים שני כלבי השמש.

כאשר השמש עולה בשמיים, הקרניים העוברות דרך הגבישים מוטות יותר ויותר מהמישור האופקי. זווית הסטייה שלהם עולה, בעוד כלבי השמש מתרחקים מהשמש. בכל זאת, הם שומרים על זווית עילוי הזהה לזווית השמש.

צירוס בויקיפדיה