רשת בתי ספר

רשת בתי ספר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: רשת בתי ספר.
זוהי הגדרה בת 11 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אורט .

מידע רנדומלי על הביטוי "אורט ":

ארגון World ORT (ברוסית, ראשי תיבות של Общество Ремесленного Труда, "איגוד עובדי הכפיים", בתעתיק: אוֹבְשצֶ'סְטְבוֹ רֶמֵסְלֶנוֹגוֹ טרוּדַה) הוא ארגון א-פוליטי, שלא למטרת רווח אשר פעל בעבר ובהווה ביותר ממאה מדינות. מטרתו של הארגון היא הקניית חינוך והכשרה לנוער היהודי ברחבי עולם.

ארגון World ORT הוא הגוף המתאם בין ארגונים מדינתיים ברשת הפועלים ב-58 ארצות שונות. התקציב הגלובלי השנתי של ORT עובר את ה-250 מיליון דולר. הפעילות של World ORT נתמכת על ידי ממשלות וסוכנויות ברחבי העולם, ועל ידי קרנות מתרומות אשר נאספו על ידי תתי-הארגונים בארצות השונות.

כיום הארגון פועל באפריקה, מזרח אסיה, אוסטרליה, חבר המדינות, המדינות הבלטיות, ישראל, אמריקה הלטינית, צפון אמריקה ומערב אירופה.

עד לשנת 2007 נכללה במסגרת World ORT גם רשת בתי ספר שבה למדו למעלה מ-90,000 תלמידים אשר רוכשים השכלה או הכשרה ב-159 בתי ספר, מכללות ומוסדות. ב-2007 הופרדה רשת בתי הספר בישראל לארגון עצמאי בשם "אורט ישראל". הפעילות של World ORT בישראל נמשכת תחת השם "קדימה מדע".

נכון לשנת 2016, נשיא הארגון הוא מאוריציו מריקנסקס והמנכ"ל הוא שמואל סיסו.

אורט בויקיפדיה