קוסם ספרותי

קוסם ספרותי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: קוסם ספרותי.
זוהי הגדרה בת 11 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פוטר .

קצת על הארי פוטר:
הארי פוטר הוא שמה של סדרת ספרי פנטזיה אפית מצליחה שנכתבה על ידי הסופרת האנגליה ג'יי קיי רולינג, וגיבורה הוא הנער הארי פוטר.
הראשון מבין שבעת ספרי הסדרה, הוא הספר, "הארי פוטר ואבן החכמים" שיצא לאור בשנת 1997.
כל אחד מהספרים מתעד שנת לימודים עמוסה בהתרחשויות ואירועים עלילתיים של הארי בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. הסדרה מתאפיינת, בין השאר, בכך שהיא יוצרת עולם חדש של מושגים ומונחים מומצאים. אף על פי שקהל היעד העיקרי של הסדרה הוא ילדים ובני-נוער, מעוררת הסדרה עניין אצל בני כל הגילאים.
הסדרה זוכה להצלחה יוצאת דופן, וספריה נמכרים במאות מיליוני עותקים בעשרות שפות ברחבי העולם. כיום, הספר הוא רב-המכר השני בעולם, אחרי התנ"ך, ועשה את כותבתו לאחת הנשים העשירות בבריטניה ולסופרת העשירה ביותר בעולם. סדרת הספרים גיבשה לעצמה קהל מעריצים עולמי גדול מאוד – דבר שהביא לשיווק מוצרים רבים הנוגעים לדמויות ולפרטי העלילה ולהפקת מספר סרטי קולנוע מצליחים המבוססים על הספרים, המהווים יחדיו את סדרת הסרטים המכניסה ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. סדרת הספרים תורגמה לשפה העברית על ידי המתרגמת גילי בר-הלל.

נלקח מויקיפדיה