מטפס מעוצה וריחני

מטפס מעוצה וריחני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מטפס מעוצה וריחני.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יערה .

קצת על יערה:
יערה הוא מושב בגליל העליון המערבי, ליד מעלות-תרשיחא, המשתייך למועצה אזורית מעלה יוסף. שמו של היישוב סמלי והוא מתייחס ליערות הגליל הסמוכים אליו.
המושב הוקם בשנת 1950 על אדמות הכפר ערב א-סמניה (ח'ירבת א-צואנה) שנחרב במלחמת העצמאות, על ידי עולים מצפון אפריקה‏‏ וכן על ידי בדואים תושבי הגליל. בכך היה יערה ליישוב הראשון במדינת ישראל שהוקם כיישוב מעורב, שתושביו בני עמים שונים. מאוחר יותר הצטרפו למושב עולים מארצות דוברות אנגלית.
התושבים מתפרנסים מחקלאות ומעבודות מחוץ למושב. כמו כן תושבים רבים מתפרנסים מתיירות ובבעלותם צימרים ומסעדות.
במושב ממוקם מתנ"ס המשרת את תושבי הסביבה, וכן בית כנסת פעיל ומקווה טהרה‏‏. כמו כן נמצאים במושב גני ילדים ו"פארק השכנות הטובה" שהוקם מתוך מטרה לאפשר שיתוף והתחברות תושבים משני הלאומים.
בשנת 2006, במלחמת לבנון השנייה, נפגע היישוב ממתקפת טילים, ואחד התושבים, נוצרי בן 84, במקור מעקורי איקרית, נהרג מפגיעת פצצת מרגמה של החזבאללה‏‏[1].
ביערה נמצא בנין משטרה מנדטורי (משטרת באסה) שנבנה בסוף שנות ה -30 של המאה הקודמת ביחד עם עוד משטרות דומות לאורך גבולה הצפוני של ארץ ישראל (מצודות טגארט) ומשמש עד היום כבסיס צה"ל.

נלקח מויקיפדיה