שמח, מאושר

שמח, מאושר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שמח, מאושר.
זוהי הגדרה בת 10 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דץ .

מידע רנדומלי על הביטוי "דץ ":

אורנה דץ (נולדה ב-10 במאי 1964), היא זמרת, שחקנית ומנחת טלוויזיה ישראלית.

דץ נולדה, גדלה והתחנכה בחולון בשם אורנה כהן. ב-1981 כשהייתה בת 17 זכתה בתואר "מיס חולון". בשנת 1983 התגייסה לצה"ל ושירתה בלהקה צבאית. בשנת 1985 השתתפה בתחרות הקדם אירוויזיון כאחת מזמרות הליווי של ירדנה ארזי, בשיר, "עוד נגיע". באותה שנה התחתנה עם הזמר משה דץ ובשנת 1987 התמודדה יחד עמו כצמד "אורנה ומשה דץ" בתחרות הקדם אירוויזיון עם השיר, "קופידון". ההופעה המשותפת הפכה את הזוג לצמד מוזיקלי קבוע שביסס את מעמדו על בימות ישראל.

הצלחתם הגדולה הגיעה בשנת 1991 עם זכייתם בתחרות ה"קדם אירוויזיון" וזכייתם במקום השלישי בתחרות "אירוויזיון 1991" ברומא עם השיר "כאן", שכתב והלחין עוזי חיטמן. לאורך השנים הוציא הצמד כעשרה אלבומים, בהם שני אוספים ובמחצית שנות התשעים החל לבסס את מעמדו גם בעולם הילדים, כאשר הוציא את קלטת הילדים הראשונה שלו "דץ ודצה". בהמשך יצר הצמד חמש קלטות ילדים נוספות, בסדרה המצליחה "טיף וטף", שמכרה כ-650 אלף עותקים והגיעה למעמד אלבומי פלטינה. בנוסף, הופיעו אורנה ומשה בחמש הצגות לילדים ברחבי הארץ.

דץ בויקיפדיה