סהרון

סהרון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סהרון.
זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קרואסון .

קצת על קְרוּאָסוֹן:
קְרוּאָסוֹן (צרפתית: Croissant, להאזנה (מידע · עזרה), בתרגום מילולי: סהר) הוא מאפה צרפתי מפורסם. הוא עתיר בחמאה, המכונה על שם צורת הסהר שלו. הקרואסון עשוי מגרסה של בצק שמרים יסודי 20% שבה מתבצעים פחות קיפולים של הבצק. במהלכם מוחדרת החמאה לתוך הבצק. דיוק הוא ערך עליון בתהליך יצירת הקרואסון. חובה להקפיד על טמפרטורת עבודה נמוכה בחדר היצור, ועל דיוק במהלך "הקיפולים ". הבצק מקופל שלוש פעמים. לאחר מנוחה בקירור, הבצק מרודד ואז נחתך למשולשים מוארכים המגולגלים סביב עצמם, כשהגילגול האחרון מלווה במתיחת הבצק.
הכנה ידנית של קרואסונים דורשת מיומנות וסבלנות רבה. התפתחותה של תעשיית הבצקים הקפואים החדירה את הקרואסון אל שוק המזון המהיר. בדרך כלל בשוק התעשייתי החמאה מוחלפת במרגרינה, עימה נוח בהרבה לעבוד, וכמובן משיקולי עלות חומר הגלם. הקרואסון הפך לסוג המאפה המזוהה ביותר עם המטבח הצרפתי. בצרפת הקרואסון נמכר בדרך כלל ללא מלית, ולעתים עם מלית שקדים או שוקולד. בארצות הברית נהוג למלא את הקרואסון בשלל מליות שונות, הכוללות גם גבינה ובשר, ואף לצפות אותו.
אחת האגדות הקולינריות הידועות על מקורו של הקרואסון מספרת שהוא הומצא ב-1683 בווינה על מנת לחגוג את תבוסתו של הצבא הטורקי וסיומו של המצור על העיר, כאשר האופים שנותרו ערים כל הלילה כדי להשגיח על המאפים היו אלו ששמעו את חפירת המנהרה של הטורקים והזהירו מפניה (צורת הסהר באה לכאורה לכוון אל הסהר שבדגל טורקיה). התיעוד העתיק ביותר לקרואסון נמצא בספר בישול צרפתי מ-1853.
מאפים בעלי צורת סהר מכונים "סהרון" במספר מקומות. "סהרוני וניל" הם עוגיות העשויות מגרסה של בצק פריך.

נלקח מויקיפדיה