מסרטי וולט דיסני

מסרטי וולט דיסני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מסרטי וולט דיסני .
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פוקהונטס , צעצוע של סיפור.

מידע רנדומלי על הביטוי "פוקהונטס ":

הכינוי אינדיאנים מתייחס לילידי יבשת אמריקה, כלומר, האוכלוסייה ששכנה ביבשת לפני הגעת האירופאים.

בקטגוריה זאת ניתן למצוא ערכים הקשורים להיסטוריה של עמי האינדיאנים, עריהם ותרבותם.

דף קטגוריה זה כולל את 13 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 13 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 44 הדפים הבאים, מתוך 44 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פוקהונטס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "צעצוע של סיפור":

צעצוע של סיפור (באנגלית: Toy Story) היא זיכיון של חברת וולט דיסני ופיקסאר, המבוסס על סדרת סרטי אנימציה CGI שהחלה בשנת 1995 עם הסרט "צעצוע של סיפור" שהופק על ידי פיקסאר והופץ על ידי דיסני. הזיכיון מבוסס על קונספט האנשה, על פיו לכל הצעצועים יש תודעה והם מנהלים חיים סודיים, ללא ידיעתם של בני-האדם; הסרטים מתמקדים בקבוצה מגוונת של צעצועים, הכוללת את הקאובוי שריף וודי, ואת טייס החלל באז שנות-אור. בכל אחד מסרטי הסדרה, החבורה יוצאת באופן מפתיע להרפתקאה חדשה, המאלצת אותה לעמוד בפני אתגרים שונים.

את הסרט הראשון בסדרה ביים ג'ון לסטר, את הסרט השני בסדרה ביים לסטר ביחד עם אש ברנון ולי אונקריץ', ואת הסרט השלישי בסדרה ביים אונקריץ' (לבדו). לסטר צפוי לשוב ולביים את הסרט הרביעי בסדרה.

שלושת הסרטים, שהופקו בתקציב כולל של 320 מיליון דולר, הרוויחו יחד יותר מ-1.9 מיליארד דולר ברחבי העולם. כל אחד מהסרטים שבר, בזמנו, שיאי מכירות בקופות הכרטיסים. הסרט השלישי בסדרה נכלל, אף היום, ברשימת 25 סרטי הקולנוע הרווחיים ביותר ברחבי העולם בכל הזמנים. מבקרי הקולנוע העניקו לכל סרטי הסדרה ביקורות חיוביות מאוד.‏‏‏‏ "צעצוע של סיפור" ו-"צעצוע של סיפור 2" הופצו למכירה על גבי Blu-ray ו-DVD ב-23 במרץ 2012.‏ באוקטובר 2009, למשך שבועיים לפחות, הופצו מחדש שני סרטים אלו יחד לצפייה בבתי הקולנוע, בגירסת תלת-ממד.‏‏

צעצוע של סיפור בויקיפדיה