הקפצה כפולה (בכדורסל)

הקפצה כפולה (בכדורסל)
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הקפצה כפולה (בכדורסל).
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דאבל.

מידע רנדומלי על הביטוי "דאבל":

בספורט, טרבל (Treble) הוא הישג של קבוצת כדורגל או כדורסל אשר זוכה במהלך עונה אחת בשלושה תארים שונים. התארים אשר נחשבים בספירת הטרבל הם אליפות הליגה הבכירה במדינה, תחרויות גביע מקומיות וטורנירים יבשתיים. תחרויות של משחקים בודדים כמו הסופר קאפ אינן נחשבות בדרך כלל לחלק מטרבל. קיימת יותר מדרך אחת לזכייה בטרבל, אך היוקרתית ביותר היא זכייה בליגה הבכירה והגביע העיקרי במדינה (דאבל) ובתואר היבשתי הבכיר.

בטרבל היוקרתי שכולל זכייה בליגה הבכירה והגביע העיקרי במדינה ובתואר היבשתי הבכיר ביותר, הצליחו לזכות 15 קבוצות שונות ועוד 3 זכו בטרבל משני. הראשונה שעשתה זאת היא סלטיק בעונת 1966/1967, כאשר זכתה באליפות ליגת העל הסקוטית, בגביע הסקוטי ובגביע אירופה לאלופות. מאז הצליחו 6 קבוצות מאירופה, שתי קבוצות מאמריקה הצפונית, קבוצה אחת מאסיה וחמש קבוצות מאפריקה לשחזר זאת. פורטו היא הקבוצה הראשונה שהצליחה לזכות פעמיים בטרבל, כאשר בפעם הראשונה זכתה בסופר ליגה, בגביע הפורטוגזי ובגביע אופ"א בעונת 2002/2003, ובפעם השנייה זכתה בסופר ליגה, בגביע הפורטוגזי ובליגה האירופית בעונת 2010/2011. ברצלונה היא הקבוצה הראשונה שזכתה פעמיים בטרבל הבכיר ביבשת, כשזכתה ב-2008/2009 וב-2014/2015 בליגת העל הספרדית, גביע המלך הספרדי, ובליגת האלופות.

דאבל בויקיפדיה