ארגון סיוע יהודי עולמי

ארגון סיוע יהודי עולמי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ארגון סיוע יהודי עולמי.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בני ברית.

מידע רנדומלי על הביטוי "בני ברית":

ד"ר יצחק לוי (1866 – אפריל 1950) היה אגרונום ועסקן ציוני, ממנהיגי יהדות ספרד ומנהיגם באספת הנבחרים הראשונה, מראשי יק"א, שניהל את מושבות יק"א בארץ ישראל עד המאה ה-20 ועסק ברכישת קרקעות וביישובן. ב-1903 אף היה מעורב ברכישת קרקעות באל-עריש וביישובן ביהודים, על פי תוכנית שהגה הרצל, אך עם מותו של חוזה המדינה בשנת 1904, ירד הנושא מהפרק. ממייסדי שכונת תלפיות בירושלים וממייסדי רמת הדר.

נולד באיסטנבול, האימפריה העות'מאנית. למד חקלאות בגרמניה, וקיבל תואר דוקטור.

בראשית המאה ה-20 מונה למנהל הסניף הירושלמי של בנק אפ"ק, ושימש כנשיא ההתאחדות העולמית של היהודים הספרדים בין השנים 1917-1913. כן היה חבר באגודת "בני ברית". פעל עם אהרן אייזנברג בניסיון לרכוש קרקעות בארץ ישראל וסייע לו בייסוד אגודת נטעים.

לוי היה מיוזמיה וממקימיה של שכונת תלפיות בירושלים, ואף הקים בה את הבית הראשון, השוכן כיום ברחוב עין גדי 4. שולמית לסקוב (לאין), מתושבות השכונה, סיפרה כי:

"לוי היה מן הבולטים שבמנהיגי העדה הספרדית. הוא יזם את הקמתה של תלפיות ושימש כראש הוועד. הופעתו הייתה מרשימה מאד, דומה מעט לנהרו ההודי בפניו השחומים והסגופים, המעוטרים שיער לבן כשלג. ככל אנשי השכונה, שימש האוטובוס גם לו כרכב, וכאן היה מרבה לשוחח עם הנוסעים בלשונות רבות, כולל ערבית."

בני ברית בויקיפדיה