תעשה כף, דלת משתלמת (5)

תעשה כף, דלת משתלמת  (5)

פתרון תשחץ: קלף את דלתך להוזלה משמעותית

כשאתם מנסים לפתור תשחץ, ייתכן שתתקלו בהגדרה מאתגרת כמו "תעשה כף, דלת משתלמת (5)". בעוד שהרמז מעניק לנו הבנה מסוימת על הפתרון האפשרי, הוא יכול להיות עדיין מבלבל בפני עצמו. כדי לפתור הגדרה זו בהצלחה, נצטרך לבחון את המילים המרכיבות את הרמז בפירוט רב יותר.

בקריאת הרמז, המילה הראשונה "תעשה" מספקת מעט מאוד מידע. עם זאת, המילה השנייה "כף" יכולה לרמוז לאובייקט המשמש ככלי או אמצעי. בעוד שמילים רבות יכולות להתאים להגדרה זו, אנו יכולים לצמצם את האפשרויות על ידי התמקדות בפתרון של חמש אותיות.

החלק השני של הרמז, "דלת משתלמת", נותן לנו רמז נוסף על הפתרון. "דלת" מתייחסת לפתח בכניסה למבנה, בעוד ש"משתלמת" מצביע על משהו בעל ערך או יתרון פיננסי. בשילוב שני הגורמים הללו, אנו יכולים להסיק שהפתרון צריך להיות משהו שניתן להשתמש בו בדלת וחוסך כסף.

בבחינת רשימת האובייקטים האפשריים העונים על קריטריונים אלו, אנו מגיעים לפתרון הנכון:

כרטיס לעסקת דלתות

. כרטיס עונה על הגדרת "כף" מכיוון שהוא משמש כאמצעי לפתיחת דלת, ובמקרה זה, כרטיס לעסקת דלתות מציע הנחה או הטבה על רכישת דלת חדשה.

ועם זה, יש לנו את הפתרון ל"תעשה כף, דלת משתלמת" בתשחץ:

כרטיס לעסקת דלתות

. הפעם הבאה שתיתקלו בהגדרה מאתגרת כזו, אל תהססו לנתח בפירוט את הרמזים, ולבחון את המשמעות האפשרית של כל מילה. עם גישה זו, תוכלו לפתור בהצלחה את התשחץ ולהרחיב את אוצר המילים שלכם לאורך הדרך.

אפשרויות: כדאית.

ביטויים דומים: תעשה כף, דלת משתלמת (5) תשבץ, מה זה תעשה כף, דלת משתלמת (5) בתשחץ, מה הפירוש של תעשה כף, דלת משתלמת (5) בתשחץ.