תכנית ילדים ותיקה

תכנית ילדים ותיקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: תכנית ילדים ותיקה.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רחוב סומסום .

מידע רנדומלי על הביטוי "רחוב סומסום ":

קיפי בן קיפוד הוא שמה של בובה מהגרסה הישראלית של תוכנית הטלוויזיה "רחוב סומסום" שהופקה ושודרה בטלוויזיה החינוכית. דמותו נועדה לשמש כמקבילה הישראלית של ביג בירד מהגרסה האמריקנית של "רחוב סומסום". ישנה דמות מקבילה בשם אספינט בגרסה הספרדית. את הבובה עיצב האמן אבנר כץ, ששיחק בסדרה את בעל בית הקפה הסמוך למחילתו של קיפי.

גרסתה הראשונה של "רחוב סומסום" הופקה ושודרה בין השנים 1983 – 1986, ולאחר מכן שודרה פעמים רבות בשידורים חוזרים במהלך שנות השמונים ושנות התשעים. את הבובה של קיפי בגרסה זו דיבבה והפעילה שרי צוריאל.

בסוף שנות התשעים חזר "רחוב סומסום" בגרסה חדשה בשם "שארע סימסים". בשל התפוררות הבובה המקורית של קיפי בן קיפוד ובשל בעיות זכויות, עוצבה הבובה מחדש. ההפקה האמריקאית אשר הייתה שותפה לקבלת ההחלטות של ההפקה הישראלית, התעקשה לצוות לתפקיד קיפי שחקן זכר, על מנת שיקבל קול גברי יותר. לכן, הוחלפה שרי צוריאל, וגיא פרידמן הוא שדיבב והפעיל את קיפי. קיפי החדש זכה לביקורות קשות מצד העיתונות ומעריצי הסדרה המקוריים ועצומות רבות נחתמו להדחתו ולהשבת קיפי המקורי.

בגרסה החדשה של רחוב סומסום, ששודרה בערוץ הופ! הוחלט לא לשתף כלל את דמותו של קיפי.

רחוב סומסום בויקיפדיה