שר לשעבר מ"קדימה"

שר לשעבר מ"קדימה"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שר לשעבר מ"קדימה".
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בוים .

מידע רנדומלי על הביטוי "בוים ":

זאב דוד (זאביק) בוים (30 באפריל 1943 – 18 במרץ 2011) היה חבר כנסת ושר בממשלות ישראל.

בוים נולד ב-1943 בירושלים לחנה ויוסף בוים ונקרא על שם זאב ז'בוטינסקי. משפחתו הייתה מראשוני המושב נחלת ז'בוטינסקי (כיום חלק מבנימינה). בצעירותו היה חניך ומדריך במעו"ז בית"ר. שירת בנח"ל והיה מ"פ בשריון. השתחרר בדרגת רב-סרן.

היה מחנך ומנהל בבית ספר מקיף בקריית גת. בשנים 1980 – 1982 יצא עם משפחתו בשליחות והיה מנהל בית הספר היהודי-ספרדי במקסיקו. בשנת 1986 נבחר לראש העירייה של קריית גת ועמד בראשה עשר שנים, עד בחירתו לכנסת ה-14. חיבר יחד עם ישראל זינגרוב ספר על תולדות הציונות ("להיות עם חופשי") ועל תולדות המלחמה הקרה ("ההיסטוריה של ארצות הברית בשנות המלחמה הקרה").

בוים נפטר ב-18 במרץ 2011 ממחלת הסרטן בבית חולים בעיר מילווקי שבארצות הברית.

היה נשוי ואב לארבעה. בנו אמיר נהרג בשנת 1992.

נבחר לראשונה לכנסת בשנת 1996 מטעם סיעת הליכוד והיה מצליף הסיעה. לכנסת החמש עשרה נכנס לאחר בחירתו של משה קצב לכהונת נשיא מדינת ישראל וכיהן כיושב ראש הסיעה ויושב ראש הקואליציה.

ב-5 במרץ 2003 לאחר הקמת ממשלת שרון השנייה, מונה לכהן בתפקיד סגן שר הביטחון. עם הקמתה של מפלגת קדימה, בסוף נובמבר 2005, פרש מהליכוד והצטרף למפלגה החדשה.

בוים בויקיפדיה