שמה עין בכסות מבולבלת ועכשיו היא רוגזת (5)

שמה עין בכסות מבולבלת ועכשיו היא רוגזת (5)

כותרת:

פתרון תשחץ: לזהות את המילה שמסתתרת מאחורי ההגדרה המבלבלת

פתיח:

ברוכים הבאים לעוד פוסט בבלוג מסדרת פתרון תשחצים שלנו! הפעם, אנחנו מתמודדים עם הגדרה מאתגרת: "שמה עין בכסות מבולבלת ועכשיו היא רוגזת (5)". הגדרה זו יכולה להוביל אותנו לכמה דרכים שונות, אבל עם חשיבה יצירתית והבנה של סוגי המילים השונות שניתן להשתמש בהן בתשבצים, נוכל לפתור את החידה הזו בקלות.

כדי להתחיל, ננתח את ההגדרה בפירוט. המילה "כסות" יכולה להתייחס למספר דברים, כמו בגדים, ציפוי או כיסוי. המילה "מבולבלת" מרמזת על משהו שאינו מסודר או ברור. המילה "שמה עין" מצביעה על פעולת התבוננות או בדיקה. לבסוף, המילה "רוגזת" מצביעה על כעס או אי שביעות רצון.

בהתבסס על רמזים אלו, אנו יכולים להסיק שהמילה שאנו מחפשים קשורה לאדם שרואה משהו מבולבל או לא ברור, וזה גורם לו לכעוס. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא אורך המילה. ההגדרה מציינת שיש חמש אותיות, ולכן המילה שאנו מחפשים חייבת להיות באורך חמש אותיות.

עם כל המידע הזה, בואו ננסה להעלות השערות לגבי מה עשויה להיות המילה. נבחן כמה אפשרויות אפשריות ונראה אם נוכל להגיע לפתרון.

אפשרויות: כועסת.

ביטויים דומים: שמה עין בכסות מבולבלת ועכשיו היא רוגזת (5) תשבץ, מה זה שמה עין בכסות מבולבלת ועכשיו היא רוגזת (5) בתשחץ, מה הפירוש של שמה עין בכסות מבולבלת ועכשיו היא רוגזת (5) בתשחץ.