שמה הערבי של ארץ ישראל

שמה הערבי של ארץ ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שמה הערבי של ארץ ישראל.
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פלסטין .

מידע רנדומלי על הביטוי "פלסטין ":

מדינה פלסטינית או מדינת פלסטין (בערבית: دولة فلسطين), היא מדינה שאותה שואפים להקים חלק ניכר מהפלסטינים, ובפרט אש"ף וארגונים אסלאמיים שאינם כלולים בו, כמו חמאס והג'יהאד האיסלאמי. בפועל, בחלק משטחי יהודה ושומרון ישנה אוטונומיה הנשלטת על ידי הרשות הפלסטינית, שהוקמה בעקבות הסכם אוסלו וממונה רשמית על ניהול האוטונומיה ואילו ברצועת עזה שולט חמאס מאז יוני 2007.

קודם להכרה בה באו"ם כמדינה משקיפה, זכתה פלסטין, בייצוג אש"ף, במעמד של מדינה בליגה הערבית ובכמה ארגונים בינלאומיים אחרים. באוקטובר 2011 החליט אונסק"ו לקבל את פלסטין לארגון וכך לראשונה הפכה לחברה מלאה באחד ממוסדות האו"ם. ב-29 בנובמבר 2012 הכירה העצרת הכללית של האו"ם בפלסטין כמדינה משקיפה שאינה חברה בארגון.

בשפה הערבית, השם "פַלַסטין" הוא שמו של האזור הגאוגרפי המכונה בעברית "ארץ ישראל", ובלשונות אירופה "פַּלֶסֲטַיין" או "פַּלֶשׂתינה" (Palestine/Palestina). השם "פלשתינה" הוא קיצור של השם "סוריה-פלשתינה" שניתן במקור לפרובינקיה יודיאה על ידי האימפריה הרומית, לאחר דיכוי מרד בר-כוכבא במטרה לנתק את הקשר בין היהודים לארצם. שם זה אומץ על ידי חלק מהפלסטינים לציון שם המדינה שאותה הם שואפים להקים. בתקופת המנדט הבריטי היה זה שמה של הטריטוריה של המנדט בערבית.

פלסטין בויקיפדיה