שליחו של ישו

שליחו של ישו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שליחו של ישו.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פאולוס .

קצת על פאולוס מתרסוס:
פאולוס מתרסוס (במקור, שאול התרסי) או פאולוס השליח (נולד בשנת 10 לערך – הוצא להורג בין 62 ל-67 לספירה) נחשב בנצרות לשליחו החשוב ביותר של ישו ולדמות החשובה ביותר בהתפתחותה של הדת הנוצרית מלבד ישו עצמו. בשל השפעתו העצומה על התפתחות התאולוגיה הנוצרית, ועל התרחקותה מהדת היהודית, יש שמכנים אותו "מייסד הנצרות".
פאולוס נולד בתרסו‏ס שבאסיה הקטנה (כיום בטורקיה), ובצעירותו הוא היה יהודי פרושי-הלניסטי.
פאולוס נחשב לקדוש בנצרות הקתולית ובנצרות האורתודוקסית. הוא קידם בעיקר את הפצת האמונה בישו בקרב לא-יהודים ומתיהדים, ונחשב לאחד מיוצריה של הדוקטרינה הנוצרית המוקדמת. איגרותיו מהוות חלק חשוב מן הברית החדשה. יש שטוענים, כי הוא שהפך את הנצרות מזרם של היהדות לדת חדשה, ובעיקר לאחר שביטל את חובת קיום המצוות המעשיות.
לא ידוע אם פאולוס עצמו הוא ששינה את שמו, אך כחלק מפעולתו המיסיונרית, בדרכו לקפריסין אחרי שנת 44 לספירה, השתנה שמו משאול לפאולוס.‏‏‏ החל מפרק י"ג בספר מעשי השליחים ואילך הוא מופיע כפאולוס, בלי שניתן הסבר לשינוי השם.‏‏[1]
בשל השפעתו העצומה על התפתחות הנצרות, יש חוקרים הרואים בו את מייסד הנצרות האמיתי, משום שחרג מהגותו של ישו והוסיף דוקטרינות חשובות חדשות, אולם חוקרים נוצרים רבים טוענים כי לא שונתה כל הגות, וכי פאולוס רק הרחיב והעמיק את ההתגלות של ישו בהרמוניה מוחלטת עם דבריו.

נלקח מויקיפדיה