שיר עברי למילים של עמוס אטינגר

שיר עברי למילים של עמוס אטינגר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שיר עברי למילים של עמוס אטינגר.
זוהי הגדרה בת 30 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יפו, יש מקום, אם רק תבואי בחמש, נערה ושמה כנרת.

מידע רנדומלי על הביטוי "יפו":

שדרות ירושלים הוא שמה של שדרה ארוכה החוצה את העיר יפו, מחלקה הדרומי של תל אביב ברחוב יחזקאל קויפמן ועד לבת ים, שם היא ממשיכה כשדרה עד לחוף הים ונקראת "שדרות העצמאות".

השדרה הוקמה בשנת 1915 על ידי המושל הטורקי של יפו חסן בק בעיצומה של מלחמת העולם הראשונה. השדרה לא הובילה לשום מקום מיוחד – בתצלום אוויר מאותה התקופה ניתן לראות שהשדרה הוקמה בתוך פרדסי יפו ונועדה לחבר את הפרדסים ואת הסח'נאות שהיו באזור המזרחי של יפו אל לב העיר. תחילתה של השדרה הייתה בנתיב הגמלים שנקרא אז דרך עלי מוסתקים (כיום רחוב אילת) ולתכנון השדרה הוזמן האדריכל והמהנדס היהודי גדליהו וילבושביץ על ידי הסולטאן הטורקי[דרושה הבהרה] שביקש לתכנן שדרה שתזכיר את השדרות שתכנן הברון ז'ורז'-אז'ן אוסמן בפריז וגם שתשולב עם הפרדסים שהיו מסביב.

השדרה הוקמה בבהילות ובכפיה של יהודים וערבים אשר נתפסו ברחובות, וגם החומרים לבנייתה, ובכלל זה השתילים, נשדדו מן היישוב בכח הזרוע. תושבי יפו זכרו לימים כיצד חסן בק: "הרחיב את הרחוב הראשי לנטוע בו שדרה … נחטפו אנשים ברחוב ל"שוכרה" – עבודת כפיה לטובת הממשלה – והוטל עליהם לעבוד יומם ולילה כדי להחיש את נטיעת השדרה. עקרו אז עצים מגודלים שעיטרו פרדסים ונטעום שם, את המשתלה של האחים טובקין אשר בשכונה הריקו ללא כל תשלום, והציגום ככלי ריק".

יפו בויקיפדיה