שחקנית ישראלית מייסדת התיאטרון לילדים ולנוער

שחקנית ישראלית מייסדת התיאטרון לילדים ולנוער
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחקנית ישראלית מייסדת התיאטרון לילדים ולנוער.
זוהי הגדרה בת 44 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פורת, אורנה פורת .

מידע רנדומלי על הביטוי "פורת":

יישובים במחוז המרכז:

דף קטגוריה זה כולל את 22 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 22 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 248 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פורת בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אורנה פורת ":

עירית עמית-כהן (נולדה ב-14 בינואר 1950 בתל אביב) היא פרופסור לגאוגרפיה, סופרת, חוקרת ומרצה העוסקת בקשרים בין שימור, תכנון ופיתוח נכסי מורשת ונופי תרבות.

עמית-כהן מכהנת כראש המחלקה לגאוגרפיה וסביבה ועומדת בראש תוכנית מחקר לתארים מתקדמים "שימור, תכנון ופיתוח נוף ונכסי תרבות" באוניברסיטת בר-אילן. כמו כן, עמית-כהן היא נשיאת ICOMOS ישראל משנת 2012, פעילה במועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, עורכת את השנתון "אתרים המגזין" של המועצה וחברה בוועדת השמות הממשלתית.

התמחותה של עמית-כהן בשפה ובספרות העברית, לימודיה והתמחותה בגאוגרפיה והחיבור שלה להיסטוריה, לחברה ולתרבות הארץ-ישראלית, הולידו מינוחים וגישה מחקרית מאחדת, שבאים לידי ביטוי בפרסומים רבים ובעשיה אקדמית וציבורית שייעודה חינוך לשימור נכסי המורשת התרבותית ונופי התרבות של ישראל.

פרסומיה פונים לקהלים שונים וכוללים ספרי ילדים ונוער, רומנים היסטוריים וביוגרפיות, ספרים ופרסומים בנושא השפה העברית והמחקר האקדמי, ספרים לתיירים, וכן פרסומים ומחקרים שונים בנושאי מורשת, היסטוריה וגאוגרפיה של ארץ ישראל.

עירית עמית-כהן נולדה ב-14 בינואר 1950 לאפרים ושלומית טישלר, בגרעין הכשרה שהוקם על חלקת הכפר שייח' מוניס (בשטחו הוקם לאחר מכן מוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב).  

אורנה פורת בויקיפדיה