ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ

שחקן יהודי אמריקאי


הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחקן יהודי אמריקאי.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.


אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פיניקס, חואקין פיניקס.

מידע רנדומלי על הביטוי "פיניקס":

ויקיפדיה היא מיזם רב־לשוני לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שכולם יכולים לערוך. כעת יש בוויקיפדיה העברית 206,825 ערכים.

פורטל רומא העתיקה הוא שער לכל הנושאים הקשורים ברומא העתיקה, מדינה בעת העתיקה. בפורטל נמצאים קישורים להיסטוריה של המדינה ונדבכיה השונים בתחומים: צבא ומלחמות, פרובינקיות, דת, תרבות, אומנות ופוליטיקה.

אלכסנדר המילטון היה פוליטיקאי, מדינאי, עיתונאי, עורך דין וחייל אמריקאי. אחד מעורכי הדין החוקתיים הראשונים הבולטים ביותר בארצות הברית, והיה ציר משפיע בועידת החוקה והמחבר העיקרי של "מאמרי הפדרליסט", שהציגו את החוקה האמריקאית לציבור הניו יורקי הסקפטי. להמילטון בתפקידו כשר האוצר הראשון, הייתה השפעה ארוכת טווח על כלכלת ארצות הברית כשמיסד את ה"בנק מרכזי הראשון" ואת המלווה הציבורי. יריבו הפוליטי העיקרי היה תומאס ג'פרסון, הנשיא השלישי של ארצות הברית.

עַבְדֵי זְמָן עַבְדֵי עֲבָדִים הֵם –
עֶבֶד אֲדֹנָי הוּא לְבַד חָפְשִׁי.
עַל כֵּן בְבַקֵּשׁ כָּל-אֱנוֹשׁ חֶלְקוֹ
"חֶלְקִי אֲדֹנָי!" אָמְרָה נַפְשִׁי.

שייטת הטרפדות היא שם כולל למספר יחידות של חיל הים הישראלי שהפעילו ספינות טורפדו. ספינות אלו כונו בחיל הים הישראל טרפדות. הן היו כלי שיט קטנים ומהירים שקיבלו את שמם מנשק הטורפדו שאותו נשאו. ספינות אלו הופעלו במשך קרוב ל-20 שנה, בשנים 1950 – 1969. הטרפדות החליפו את ספינות המשמר שהוצאו מהשירות. הן אורגנו תחילה במסגרת של שייטת: השייטת הקטנה, ואחר כך שייטת 5 ושייטת 15. בהמשך אורגנו הטרפדות בפלגות: פלגה 912, פלגה 914 ופלגה 915. הספינות הוצבו בבסיסי חיל הים בחיפה ובאילת ובהמשך גם בבסיס חיל הים באשדוד.

מפת מיקום

  • מפה מפורטת
  • (למפת ארצות הברית מוגדלת)
    פיניקס בויקיפדיה

    מידע רנדומלי על הביטוי "חואקין פיניקס":

    הורים במשרה מלאה (באנגלית: Parenthood) הוא סרט קומדיה אמריקאי משנת 1989 ובו מככבים סטיב מרטין, טום הולס, ריק מוראניס, מרתה פלימפטון, חואקין פיניקס, קיאנו ריבס, ג'ייסון רוברדס, מרי סטינבורגן ודיאן ויסט.

    את הסרט ביים רון הווארד על פי תסריט מאת לואל גנץ ובאבאלו מנדל. הסרט מבוסס ברובו על חוויות המשפחה וההורות של הווארד, גנץ, מנדל ושל המפיק בריאן גרייזר שלהם סכום כולל של 17 ילדים. צילום הסרט ברובו התרחש באורלנדו, פלורידה כאשר חלק מהצילומים התרחשו באוניברסיטת פלורידה הסרט היה מועמד לשני פרסי אוסקר, האחד לדיאן ויסט עבור שחקנית משנה והשני לרנדי ניומן עבור השיר הטוב ביותר "אני אוהב לראות אותך מחייכת" (I Love to See You Smile).

    גיל באקמן הוא איש מכירות נוירוטי אשר מנסה לאזן בין המשפחה לקריירה. כאשר הוא מגלה שלבנו הבכור, קווין, יש בעיות רגשיות וזקוק לטיפול ושגם לילדיו האחרים, לבתו, טיילור, ולבנו הצעיר ג'סטין גם יש בעיות, הוא מתחיל להאשים את עצמו ומתחיל לפקפק ביכולותיו האבאהיים. כאשר אשתו, קרן, נכנסת להריון עם ילדם הרביעי, הוא אינו בטוח שהוא יכול לעמוד בכך.

    גיל גם כן מתוסכל ומפוחד שהמעמסות הכלכליות של ילד נוסף הופכים אותו ל-"וורקאהוליק" המנוכר שהיה אביו, פראנק. גיל נפתח בפני אביו בנוגע לספקותיו על היותו הורה. פראנק אומר לו שהוא דואג יותר מידי והשניים מישרים את ההדורים כאשר פראנק אומר לו שהחששות על הילדים לעולם אינם נגמרים. כאשר גיל שוכר קאובוי לבוא להופיע ביום ההולדת שלקווין והוא אינו מופיע, גיל מתחפש לקאובוי בעצמו ונכנס לתפקיד.

    חואקין פיניקס בויקיפדיה

    ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ

    Back to top