שחיין רוסי אולימפי

שחיין רוסי אולימפי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שחיין רוסי אולימפי.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פופוב, אלכסנדר פופוב.

מידע רנדומלי על הביטוי "פופוב":

אלכסנדר ולדמירוביץ' פופוב (רוסית: Александр Владимирович Попов; נולד ב-16 בנובמבר 1971) הוא שחיין אולימפי עבר רוסי. הוא זכה בארבע מדליות זהב אולימפיות. שש מדליות זהב מאליפויות העולם וכן 21 מדליות זהב מאליפויות אירופה. הוא קבע שבעה שיאי עולם ונודע כאחד השחיינים הטובים בכל הזמנים למרחקים קצרים (ספרינטרים) ובמשחי חתירה.

פופוב נולד בניזניהיה טורה במחוז סברדלובסק. עד גיל 8 הוא פחד ממים אך אביו לא ויתר והחליט שהוא ילמד לשחות. בגיל 8 הוא החל בלימודי השחייה בבית ספר לספורט לילדים ונוער בעיר לסנוי, ומאז הוא שוחה שם. בתחילת דרכו היה שחיין גב אך לאחר שהצטרף לקבוצתו של המאמן גנדי טורצקי ביוזמתו של גלב פטרוב המאמן הראשי של נבחרת ברית המועצות, בשנת 1990 עבר לשחות חתירה. יותר מאוחר הוא עבר עם מאמנו להתאמן באוסטרליה.

חודש לאחר המשחקים האולימפיים באטלנטה הוא נדקר בבטנו בסכין במהלך קטטה עם שלושה רוכלים ברחובות מוסקבה. הסכין חתכה עורק, פגעה באחת הכליות ופגעה בפליאורה. הוא נזקק לניתוח דחוף, ושהה בשיקום שלושה חודשים. שנה מאוחר יותר ב-1997, באליפות אירופה בשחייה בסביליה שבספרד, הוא המשיך במסע ניצחונותיו כשזכה ב-50 מטר ו-100 מטר חופשי.

פופוב בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אלכסנדר פופוב":

אלכסנדר סטפנוביץ' פופוב (רוסית: Александр Степанович Попов‏; 16 במרץ 1859 – 13 בינואר 1906) פיזיקאי רוסי שהדגים את השימוש המעשי של גלי רדיו, אך לא הוציא פטנט על המצאתו.

אלכסנדר פופוב נולד במשפחת כומר בכפר באזור העיר פרם. לאחר סיום לימודי דת בבית הספר עבר לסנקט פטרבורג ובשנת 1877 החל את הלימודים באוניברסיטת סנקט פטרבורג. לאור מצבו הכלכלי, במקביל ללימודים עבד כחשמלאי. לאחר סיום הלימודים וקבלת תואר פיזיקאי, המשיך בלימודי דוקטורט שסיים אותם בשנת 1882. הוא היה יכול להישאר באוניברסיטה אך העדיף לעסוק בעבודות פרקטיות בשטח ולכן עבר לבסיס הצי בקרונשטט. במסגרת עבודות בצי עסק בנושאים שונים ובין היתר בנושא תקשורת באמצעות גלים.

ב-1894 פופוב בנה את מקלט הרדיו הראשון שלו. בגלל שעבד במסגרת צבאית הוא לא היה יכול לפרסם את דבר ההמצאה ולכן היא לא קיבלה פרסום מיידי. ב-1896 הציג אותו בתערוכה הכלל רוסית לתעשייה ומסחר בעיר ניז'ני נובגורוד.

בשנת 1901 הוא התמנה לפרופסור לפיזיקה במכון האלקטרוטכני בסנקט פטרבורג ובשנת 1904 התמנה למנהל המכון.

אלכסנדר פופוב בויקיפדיה