שאינו קבוע במקום אחד

שאינו קבוע במקום אחד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: שאינו קבוע במקום אחד.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נייד.

מידע רנדומלי על הביטוי "נייד":

ניעות חברתית (או: מוביליות חברתית) הוא מושג סוציולוגי המתייחס לתנועה של פרט, משפחה או קבוצה חברתית בדרגות הריבוד החברתי. תחום הסוציולוגיה של 'ניעות' עוסק בפיתוח של טענות תאורטיות הניתנות לבחינה אמפירית שמטרתן להסביר את התנועה (ניעות) בהיררכית המבנה החברתי כמו גם שינויים במבנה הריבודי עצמו המשנים את ההיררכיה החברתית.

הניעות יכולה להיות אופקית (תזוזה מתפקיד לתפקיד בתוך אותו רובד חברתי) או אנכית (מעבר מרובד אחד לאחר בכיוון למעלה או למטה). מרבית החוקרים שעסקו בנושא התעניינו בסיכויים לניעות כלפי מעלה ומדדו אותה באמצעות בדיקת השינויים במקצוע או בתפקיד של היחיד במהלך חייו. כך למשל, נבדקו עד כמה נפוץ המקרה בו אשה שהייתה אחות למדה ונעשתה רופאה, או מקרה של מורה שהתקדמה ונעשתה למנהלת כללית של משרד ממשלתי, וכן הלאה. דוגמאות אלה מייצגות היבט תוך-דורי של הניעות.

ניתן לבחון ניעות חברתית גם על פי הניעות הבין-דורית, בה נבדקת השכבה החברתית בה נמצאים הילדים לעומת הוריהם: האם בחברה נפוצים מקרים בהם, למשל, בנו של עובד בניין משכבה סוציואקונומית נמוכה מגיע להיות אדריכל עשיר.

מלבד ניעות במהלך הקריירה וניעות בין-דורית, קיימת צורה נוספת של ניעות, באמצעות נישואין. אדם יכול לשפר את מיקומו בהיררכיה החברתית על ידי נישואין לאדם הממוקם בעמדה גבוה יותר. ניעות חברתית היא מאפיין של חברה בה קיים שוויון הזדמנויות, כלומר חברה בה סיכויי ההתקדמות של הפרט אינם תלויים במעמד או בסטטוס של משפחתו.

נייד בויקיפדיה