ריסק לפירורים קטנים

ריסק לפירורים קטנים
אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גרס.

מידע רנדומלי על הביטוי "גרס":

קנאביס (או קנבוס) הוא סם פסיכואקטיבי המופק מחלקים של צמח הקנאביס. הקנאביס מכונה גם מריחואנה (מספרדית מקסיקנית: Marihuana) כאשר הכוונה היא בדרך כלל לפרחי הצמח. סם הקנאביס קיים בצורות עיבוד שונות, וצריכתו מתבצעת בדרך של עישון ושאיפה, אידוי או אכילה (לאחר עיבוד). השפעתו אורכת לרוב שעות בודדות.

החומרים הפעילים בסם הם חומרים ממשפחת הקנבינואידים, ובעיקר Δ-9THC (Delta-9-Tetra-Hydro-Cannabinol) וCBD. לחומרים אלו השפעות פסיכואקטיביות ופיזיולוגיות רבות. השימוש בקנאביס ידוע עוד מהעת העתיקה, אך בתחילת המאה העשרים חלה עלייה תלולה בשימוש בו למטרות פנאי ושעשועים, ולמטרות רפואיות.

הקנאביס, הנחשב לסם הבלתי-חוקי הנפוץ בעולם (לאחר הסמים החוקיים – קפאין, ניקוטין ואלכוהול), מוגדר ברוב מדינות העולם כסם שייצורו, מכירתו וצריכתו בלתי חוקיים; באמנות בינלאומיות המקובלות כמעט על כל מדינות העולם, נקבע שאספקת קנאביס איננה חוקית, אם כי בתחילת המאה ה-21 במספר מדינות (בעיקר במערב אירופה) התבצע תהליך לגליזציה חלקי של צריכתו, בפרט למטרות רפואיות ובפיקוח הרשויות; הטיעון העיקרי כנגד לגליזציה מוחלטת של הסם הוא שצריכה עקבית ובלתי מבוקרת של קנאביס גורמת להתמכרות פסיכולוגית שהיא בעלת השפעות שליליות על האדם והחברה ולכן ראוי שיינתן רק כקנאביס רפואי בהתוויות ספציפיות, הקשורות לכאורה למחסור גופני באנדו-קנבינואידיים.

גרס בויקיפדיה