ראש קקל בעבר

ראש קקל בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ראש קקל בעבר.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יוסף וייץ .

קצת על יוסף וַיְץ:
יוסף וַיְץ (כ"ה בטבת תר"ן, ינואר 1890 – 1972) היה מראשי קרן קיימת לישראל, ומהפעילים המרכזיים בהתיישבות, ייעור וברכישת קרקעות בארץ ישראל בתקופת היישוב ובשנות המדינה הראשונות. כונה בשם "אב היערות". מנהלו הראשון של מינהל מקרקעי ישראל.
ויץ נולד בעיירה בורמל שבחבל ווהלין, בתחום המושב היהודי של האימפריה הרוסית (כיום באוקראינה), למשפחת רבנים וחכמי תורה, למד ב"חדר" ובישיבה ובגיל ארבע עשרה כבר עבד לפרנסתו. את לימודי הבגרות השלים בעצמו והתכוון להמשיך וללמוד באוניברסיטה, אך גל הפרעות ב-1905 שיבש את תכניותיו שכן הוא אולץ לשרת בצבא הרוסי. לאחר ששוחרר מהשירות הצבאי החליט בהסכמת משפחתו לעלות לארץ ישראל.
בשנת 1908 עלה ארצה יחד עם אחותו מרים. השניים הגיעו לרחובות, שם החל בעבודה כפועל חקלאי בכרם. ברחובות הוא נכנס לחיים הציבוריים והצטרף לסניף מפלגת "הפועל הצעיר".
בשנת 1911 שימש ויץ כיושב ראש בשתי ועידות של ההסתדרות החקלאית, למד חקלאות ושפות והחל לעסוק בכתיבה תחת שמות עט שונים.
הוא עבר לגליל ובמשך תקופה קצרה עבד ביבנאל ובמנחמיה והיה בין ראשוני העולים לאום ג'וני. לאחר נישואיו חזר לרחובות ועבד בחברת נטעים. בשנת 1915 נשלח מטעם אגודת "נטעים" לנהל את חוות סג'רה והתמנה למנהל "משרד המושבות" של הגליל התחתון.
ב-1924 נמנה עם מקימי שכונת בית הכרם בירושלים, ועבר להתגורר בה.

נלקח מויקיפדיה