פרוק למרכיבים לשם בחינה

פרוק למרכיבים לשם בחינה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: פרוק למרכיבים לשם בחינה.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אנליזה.

מידע רנדומלי על הביטוי "אנליזה":

כימיה אנליטית – אחד ממדעי המשנה של כימיה, עוסקת בשיטות לבדיקה ובחינה של חומרים, על-מנת לברר את הרכבם הכימי, את נוסחת המבנה שלהם, דרגת הניקיון של המדגם מחומרים מזהמים ונתונים אחרים.

הכימיה האנליטית מתחלקת לשני סוגים עיקריים:

הכימיה האנליטית המודרנית עוסקת בעיקר באנליזה כמותית. את האנליזה הכמותית מחלקים לחלוקת משנה נוספת: בדיקת כמותו של יסוד אחד, או בדיקת כמות של קבוצת חומרים, כמו למשל המתכות האלקליות. האפשרות האחרונה חשובה במיוחד בביולוגיה.

קיים מגוון רחב של שיטות לפירוק, מציאת ומדידה נעלמים של תרכובות כימיות.

הפרדת החומר על מנת למדוד את המסה או הנפח של התוצר הסופי. שיטה זו מבוססת על שיקוע גרוויטציוני ומכאן שמה. באמצעות מסת החומר (או נפח החומר) שהוסף ניתן לחשב את כמות החומר ששקע. שיטה זו נחשבת לפשוטה מאוד וקלה לביצוע, אך היא מדויקת פחות משיטות אנליטיות רבות ולכן אינה נמצאת בשימוש נרחב.

מתבססת ברוב המקרים על ספקטרום בליעה וספקטרום פליטה של קרינה מסוגים שונים, כאשר לחומרים שונים תבניות בליעה ופליטה שונות. בין השיטות בקטגוריה זו – ספקטרופוטומטריה, המבוססת על אור נראה, על-סגול, ותת-אדום; ספקטרוסקופיית תת-אדום, מבוססת על קרינת תת-אדום; תהודה מגנטית גרעינית (NMR) המבוססת על תגובה לגלי רדיו בנוכחות שדה מגנטי, ספקטרוסקופיית בליעה אטומית (AAS), ועוד.

אנליזה בויקיפדיה