פותחת שולחן בראשי תיבות מאחורי השוער (3)

פותחת שולחן בראשי תיבות מאחורי השוער (3)
פיצוח תשחץ: פותחת שולחן מאחורי השוער

תשבצי היגיון ולוגיקה הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות, ומעניקים לנו דרך מהנה לאמן את המוח שלנו תוך בידור בו זמנית. בין שלל ההגדרות והרמזים בתשבצים אלו, הגדרות על אישים ומקצועות שתופסים מקום של כבוד בתרבות הפופולרית שלנו הן הנפוצות ביותר.

היום, נתמקד בפתרון הגדרה כזו, שנמצאת בתשבצים רבים ברחבי העולם: "פותחת שולחן מאחורי השוער (3)". בעולם הספורט, ההגדרה הזו מצביעה על תפקיד חשוב הנמצא מאחורי השער, האחראי על הבטחת זרימת המשחק בצורה חלקה.

בכדורגל, למשל, תפקיד זה מבוצע על ידי אדם ספציפי במגרש. אדם זה עומד מאחורי השער, מוכן להגיש את הכדור במהירות לשחקנים ברגע שהכדור ייצא מתחומי המשחק. התפקיד הזה דורש רמה גבוהה של תשומת לב לפרטים, זריזות ותגובה מהירה, שכן יש להניח את הכדור במיקום המדויק שבו הוא נדרש.

מעבר לכדורגל, ההגדרה "פותחת שולחן מאחורי השער" רלוונטית גם לענפי ספורט אחרים, כגון הוקי קרח. בהוקי קרח, התפקיד הזה ידוע בשם "שופט קו". שופט הקו עומד מאחורי השער, עוקב אחר המשחק ומוודא שכל החוקים מתקיימים. הוא אחראי על קביעת שערים, אכיפת עבירות וקיום התקנות.

כעת, לאחר שהבנו את ההקשר של ההגדרה הזו בעולם הספורט, אפשר לגשת לפתרון התשבץ. על פי ההגדרה, התפקיד המתואר הוא בעל שלוש אותיות וכרוך בפתיחת שולחן. ניתן לפרש זאת כרמז לכך שהאדם הוא מסוג של "שופט" או "מנהל משחק". בהתחשב בכך, אנו יכולים להסיק שהתשובה נמצאת בתחום השיפוט או ניהול המשחקים.

עם הרמזים האלה, נוכל לצמצם את האפשרויות ולהגיע לפתרון הנכון. נחזור לתשובה בהמשך פוסט זה.

אפשרויות: רשת.

ביטויים דומים: פותחת שולחן בראשי תיבות מאחורי השוער (3) תשבץ, מה זה פותחת שולחן בראשי תיבות מאחורי השוער (3) בתשחץ, מה הפירוש של פותחת שולחן בראשי תיבות מאחורי השוער (3) בתשחץ.