עץ נוי גבוה

עץ נוי גבוה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עץ נוי גבוה.
זוהי הגדרה בת 11 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: צפצפה, איקליפטוס .

מידע רנדומלי על הביטוי "צפצפה":

צפצפת הפרת (שם מדעי: Populus euphratica) הוא עץ מסוג צפצפה נשיר דו ביתי, במשפחת הערבתיים, הגדל על גדות נחלים.

יש עצים זכריים ועצי נקבה. הפריחה באביב. הפירות מופיעים באשכולות. העץ מתנשא לגובה של עד 15 מ', ורק לעתים רחוקות מופיע כשיח, צבעו של הגזע אפור-חום. לעץ שני סוגי עלים חלקם איזמליים (בדומה לעלי אקליפטוס) וחלקם כמעט עגולים או משולשים. העץ עומד בשלכת בחורף וצבע השלכת צהוב.

צפצפת הפרת גדלה במישורים ועמקים בגובה שנע מ-200 ועד 2,400 מטר, תפוצתו העולמית היא ממערבה של צפון אפריקה ועד מרכז אסיה וסין והיא נפוצה לרוב באזורי הפרת והחידקל ומכאן שמה. התפוצה בארץ ישראל כוללת את אזורי בקעת הירדן, גאון הירדן וליד נחלים בנגב (בעיקר בעין עבדת) ובשנים האחרונות התגלו גם מספר פריטים במישור החוף (נחשולים-דור וניצנים).

ביהדות ישנו דיון לגבי ארבעת המינים והיחס בין ערבה לבין צפצפה, הדיון המבהיר כי צפצפה פסולה.

צפצפת הפרת היא צמח מוגן בישראל.

צפצפה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "איקליפטוס ":

אֵקָלִיפְּטוּס הַמַּקוֹר (שם מדעי: Eucalyptus camaldulensis) הוא מין העץ הנפוץ ביותר מהסוג אקליפטוס באזור גידולו הטבעי, יבשת אוסטרליה. זהו עץ בינוני עד גבוה, יכול להגיע לגובה של 26 מטר ולקוטר גזע של 1.8 מטר בגובה החזה. לעץ פרחים לבנים. באוסטרליה גדל העץ על גדות הנחלים, בעמקים ובמקומות נמוכים המוצפים לעתים.

העץ ניטע רבות ברחבי ארץ ישראל, בעיקר בידי הקרן הקיימת לישראל. ניתן לראות זרעים של אקליפטוס נובטים ומתבססים ליד חורשות נטועות. קיימת מחלוקת כיום בין אנשי הקרן הקיימת לישראל לבין אנשי רשות הטבע והגנים, לגבי ההתייחסות לאקליפטוס המקור – הראשונים רואים בו מין מועיל, בעוד שהאחרונים רואים בו מין פולש הפוגע בנוף הטבעי המקומי.

ריכוזים יפים של העץ מצויים ב"חורשת המייסדים" ליד שמורת החולה וביער חדרה. העץ משמש בישראל כמקור צוף לדבורי דבש בעונת הסתיו, וכמקור לעצה באיכות נמוכה, עבור ריהוט גס או לייצור MDF.

איקליפטוס בויקיפדיה