עמוד הנחושת הימני שהקים שלמה המלך בפתח בית המקדש

עמוד הנחושת הימני שהקים שלמה המלך בפתח בית המקדש
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עמוד הנחושת הימני שהקים שלמה המלך בפתח בית המקדש.
זוהי הגדרה בת 48 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יכין.

מידע רנדומלי על הביטוי "יכין":

יכין-חק"ל היא חברה לעיבוד תוצרת חקלאית, יזמות ונדל"ן. ייסודה בתאגיד לעיבוד חקלאי שהוקם על ידי ההסתדרות הכללית והסוכנות היהודית ב-1952 על ידי איחוד החברות הקבלניות יכין וחק"ל. בשנת 1992 נקלע התאגיד לקשיים ונמכר לאיש העסקים סמי שמעון.

חברת יכין הוקמה על ידי ההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל בשם "המשרד הקבלני לעבודות חקלאיות" כתגובה למשבר אבטלה ששרר בארץ ישראל ב-1927, תקופה בה נקלטה בארץ העלייה הרביעית ונוצר צורך ליצור מקומות תעסוקה לעולים, תוך ביסוס עבודה עברית במושבות ואספקת תנאי עבודה נאותים לפועלים.

החברה נטעה פרדסים והכשירה פועלים חקלאיים בארץ ובחו"ל (באמצעות תנועת החלוץ) לעבודה ולהתיישבות. החברה אירגנה בקבלנות את הקטיף והאריזה של הפרי וסייעה לייצוא פרי ההדר מארץ ישראל. בכך היוותה החברה תחרות לבעלי הון פרטיים שנטעו פרדסים בשרון כחברת בני בנימין למשל. יכין הקימה משרדי תעסוקה במושבות שניווטו פועלים למפעליה.

במהלך השנים קיבלה על עצמה "יכין" עיבוד של פרדסים שהיו בבעלות יהודים מחו"ל וכן ישראלים שלא רצו או שלא ידעו לטפל בפרדסים שבבעלותם.

חק"ל (חברה קבלנית לחקלאות) נוסדה ב-1942 תוך שיתוף פעולה בין הסוכנות היהודית להסתדרות במטרה לארגן את משרדי התעסוקה במבנה ארצי. חק"ל דאגה להעסקה הקבלנית של הפועלים, להכשרה ולהתיישבות בעוד יכין עסקה בעיבוד תוצרת חקלאית (למשל הפקת מיץ תפוזים, חומץ וכדומה) ובשיווק.

יכין בויקיפדיה