ישראוורדס עזרה בתשחץ ותשבץ

עם חלוף הימים


הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עם חלוף הימים.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.


אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: במרוצת הזמן , עם הזמן, בחלוף הזמנים .

מידע רנדומלי על הביטוי "עם הזמן":

דניאל סלומון (נולד ב-5 בדצמבר 1973) הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, מלחין ופסנתרן ישראלי.

דניאל סלומון גדל והתחנך בעיר חיפה. הוא גילה את כשרונו במוזיקה עוד מגיל צעיר. בגיל 5 החל ללמוד נגינה בפסנתר וכבר בגיל 12 החל לכתוב שירים ולהלחינם. סלומון למד מוזיקה בקונסרבטוריון רובין ובקונסרבטוריון דונה ויצמן בחיפה, בבית הספר התיכון ויצ"ו לאמנויות חיפה במגמת מוזיקה ובבית הספר למוזיקה "רימון", והשתלם בקומפוזיציה ותזמור אצל פרופסור יצחק סדאי. בכל השנים האלו, למד סלומון מוזיקה קלאסית.

בשנת 1998 הכיר סלומון את אביב גפן, עיבד את שיריו לרביעית מיתרים ופסנתר ומאוחר יותר הצטרף כקלידן ללהקת הליווי של גפן, "התעויוט". אלבומו הראשון של גפן שבו השתתף סלומון בנגינה היה "לילות לבנים" שיצא ב-1999. בשנת 2000 השתתף באלבומו של גפן "יומן מסע" וב-2002 באלבומו "ממנטו מורי" ובבאים אחריו הן כפסנתרן והן כמתזמר.

במקביל עיבד סלומון ב-1999 את שירי אלבום ההופעה של להקת רוקפור "רוקפור בהופעה". סלומון כתב לריקי גל את השיר "כשאני איתך", ואת רוב שירי אלבומה "אין לזה סוף" שיצא ב-2001.

באותה תקופה החל לכתוב מוזיקה לתיאטרון, ועבד עם תיאטרות ישראל ובלונדון עם The Stage Theater. בין ההצגות להן כתב את המוזיקה: "אדם לא מת סתם", "רעל ותחרה", "סיפור פשוט", "Love Love Love" (הבימה), "תהילה", "האדרת" (תיאטרון החאן), "מסעות אודיסאוס" (תיאטרון גשר). 

עם הזמן בויקיפדיה

Exit mobile version