על טבעי, מסתורי

על טבעי, מסתורי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: על טבעי, מסתורי.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פלאי.

מידע רנדומלי על הביטוי "פלאי":

אורלי פלאי-ברונשטיין (נולדה ב-15 בדצמבר 1971) היא מחברת ספרי בישול, מפתחת מתכונים, עיתונאית אוכל, עורכת קולינרית והעורכת הגסטרונומית של כתב-העת "על השולחן".

נולדה וגדלה בתל אביב. בהיותה בת תשע עברה משפחתה לבת ים. היא למדה לבשל אוכל בולגרי במטבח של סבתה מריקה ביפו. בתיכון למדה תקשורת, היסטוריה כללית וספרות, ותמיד אהבה לכתוב. בצבא שירתה כמש"קית חוי"ה (חינוך וידיעת הארץ) בחיל הים, ובהמשך השירות הייתה קצינת חינוך בקורס חובלים, בבה"ד חיל הים בחיפה.

בתום שירותה הצבאי, לאחר שחזרה מהטיול הגדול במזרח הרחוק, מוקסמת מהניחוחות והטעמים החדשים פנתה ללמוד בישול ב"תדמור". במסגרת הלימודים עשתה סטאז' במסעדת "לילית", ועבדה בכמה מסעדות כטבחית. כשהבינה שהיא מעדיפה לכתוב על בישול ולא לעבוד במסעדות, פנתה ללימודים בבית הספר לתקשורת "כותרת". לפני ובמהלך הלימודים עבדה לסירוגין במשך כחמש שנים בחברת הקייטרינג "מגי ותולי", שם התמקצעה במטבחים שונים, בסגנון ובצדדים הוויזואליים של ההגשה.

בתום לימודיה באוקטובר 1998, התחילה לכתוב בכתב העת "על השולחן". בהמשך הפכה לסגנית עורכת ובמשך שנתיים וחצי שימשה כעורכת המגזין. החל משנת 2003 שימשה כעורכת גסטרונומית, כותבת ועורכת ספרי בישול בהוצאה לאור של "על השולחן". החל משנת 2010 כותבת טור שבועי ב"וואלה".

פלאי בויקיפדיה