עיר נמל בסין

עיר נמל בסין
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עיר נמל בסין.
זוהי הגדרה בת 12 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ווהן, ונגו, סוחומי .

מידע רנדומלי על הביטוי "ווהן":

וינסנט אנתוני "וינס" ווהן (באנגלית: Vincent Anthony "Vince" Vaughn; נולד ב-28 במרץ 1970) הוא שחקן קולנוע, מפיק וקומיקאי אמריקאי.

ווהן נולד במיניאפוליס, מינסוטה, ארצות הברית למשפחה קתולית-פרוטסטנטית. אימו קנדית ואביו אמריקאי, והם ממוצא איטלקי, בריטי, גרמני ולבנוני. לו שתי אחיות גדולות: ויקטוריה ו-ולרי. הוריהם התגרשו ב-1991.

ווהן גדל בכפר באפאלו גרוב שבאילינוי. בילדותו עסק במשחקי פוטבול והיאבקות. בנעוריו עבר ללייק פרוסט, אילינוי, שם סיים בהצטיינות את לימודי התיכון ב-1988. מגיל צעיר פיתח ווהן התעניינות בתחום התיאטרון, והחליט בשנת 1987 להפוך לשחקן, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים שקטעה את הקריירה הספורטיבית אליה שאף.

ב-1988 השתתף ווהן בפרסומת לטלוויזיה, ולאחר מכן עבר להוליווד. בשנת 1989 הופיע בתוכנית הטלוויזיה זוכת פרס גלובוס הזהב "China Beach". סרטו הראשון של ווהן היה "רודי" ב-1993.

ב-1996 פרץ ווהן לתודעה בזכות תפקידו הראשי בסרט "Swingers". לאחר מכן הבמאי סטיבן ספילברג ליהק אותו לסרט שובר הקופות "פארק היורה: העולם האבוד", תפקיד שנתן לווהן חשיפה גדולה ובסרט הוא צלם. ב-1998 שיחק בגרסה חדשה לסרטו של אלפרד היצ'קוק, "פסיכו", לצד ג'וליאן מור וויגו מורטנסן. הוא גם הופיע לצד חואקין פיניקס ואן האש בסרט "בחזרה למלזיה".

ווהן בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "סוחומי ":

ויקיפדיה היא מיזם רב־לשוני לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שכולם יכולים לערוך. כעת יש בוויקיפדיה העברית 206,765 ערכים.

פורטל יוון העתיקה הוא שער להכרת הציוויליזציה היוונית הקדומה מראשית תולדותיה בתקופת הברונזה ועד קץ השלטון הרומי ב-330 לספירה. הפורטל כולל קישורים לערכים העוסקים בהיסטוריה מדינית וצבאית, אמנות, ספרות, אדריכלות, דת, חברה, גאוגרפיה ועוד.

רוברט קאפה היה צלם אמריקאי ממוצא יהודי-הונגרי. קאפה תיעד חמישה סכסוכים צבאיים שונים: מלחמת האזרחים בספרד, הפלישה היפנית לסין, מלחמת העולם השנייה, מלחמת העצמאות של ישראל ומלחמת הודו-סין הראשונה. קאפה נהרג בפיצוץ מוקש נגד אדם עליו דרך במהלך סיקור מלחמת הודו-סין הראשונה.

הזהרו בבני עניים, שמהן תצא תורה.

תעלת דנובה-הים השחור היא תעלה חפורה המתפצלת לשתי זרועות, ממערב למזרח, באורך 95.6 קילומטרים, 64.2 קילומטרים בזרוע הראשית ועוד 31.2 קילומטרים בזרוע המתפצלת מהזרוע הראשית. התעלה ראויה לשיט נהרות, מקשרת את נמל צ'רנוודה שעל הדנובה הישנה (זרוע אוסטרוב) עם נמל קונסטנצה בים השחור ומקצרת בכ-400 קילומטרים את אורך ההפלגה הדרושה כדי להגיע מהדנובה לים השחור. התעלה מחברת את נתיבי השיט האירופיים עם הים השחור ויוצרת נתיב שיט רצוף מקונסטנצה עד רוטרדם.

מפת מיקום

  • מפה מפורטת
  • (למפת גאורגיה מוגדלת)

    סוחומי בויקיפדיה