עוף ביצה כפוף מקור

עוף ביצה כפוף מקור
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עוף ביצה כפוף מקור.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מגלן .

מידע רנדומלי על הביטוי "מגלן ":

פרדיננד מַגֶלַן (בפורטוגזית: Fernão de Magalhães, באנגלית: Ferdinand Magellan‏; 1480 – 27 באפריל 1521) היה מגלה ארצות פורטוגלי. מגלן היה האירופאי הראשון שהגיע לאיי התבלין שבאינדונזיה על ידי הפלגה מערבה, והראשון שיצא למסע על מנת להקיף את העולם בספינה. כמו גם האירופאי הראשון שהפליג באוקיינוס השקט, והוא זה שנתן לו את שמו.

"תהילתו של מגלן תאריך ימים אחרי מותו. הוא ניחן בהרבה כישרונות. הוא גילה כוח עמידה ללא דוגמה בעיצומן של תקלות רבות וחמורות ביותר. בהיותנו בים העמיד את עצמו בתנאי מחסור גרועים יותר משאר אנשי הצוות. בהיותו בקיא כאין שני לו בידיעת מפות־ים היה מושלם באומנות הספנות, וזאת הוכיח במסעו סביב העולם – דבר ששום אדם אחר לפניו לא העז לעשותו."

מגלן נולד באביב של 1480 כפרנאו דה מגאליַאֵש (בפורטוגזית: Fernão de Magalhães, להאזנה (מידע · עזרה)) בעיר קטנה בצפון פורטוגל בה אביו כיהן כראש העירייה. בגיל 10 נפטרו הוריו, ואחרי שנתיים עבר לשרת בחצר המלוכה של ז'ואו השני בליסבון, שם השלים את חינוכו, התעניין בייחוד בגאוגרפיה ובאסטרונומיה, וקיבל הכשרה כלוחם וספן.

בשנת 1505 נשלח להודו בהפלגה שנועדה להביא לשם את המשנה למלך פרנסישקו דה אלמיידה, כמו גם לייסד בסיסים צבאיים לאורך הדרך (באותן שנים, בניין הכוח של האימפריה הפורטוגלית באוקיינוס ההודי היה בעיצומו). במהלך המסע הם היו מעורבים גם בלחימה בטנזניה של היום. ב־1506 השתתף במשלחת שהפליגה לאיי הודו המזרחית כדי לחקור את "איי התבלינים" (איי מלוקו שבאינדונזיה של היום). ב־1510 הפך לרב חובל, אולם בגלל הפלגה ללא רשות, הודח, והוחזר לפורטוגל.

מגלן בויקיפדיה