סרט של וודי אלן

סרט של וודי אלן
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט של וודי אלן.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סהרורי, מלינדה ומלינדה .

קצת על וודי אלן:
וודי אלן (Woody Allen; בשמו הרשמי: הייווד אלן; שמו המקורי היה: אלן סטיוארט קוניגסברג; נולד ב-1 בדצמבר 1935) הוא במאי קולנוע, תסריטאי, שחקן, קומיקאי וסופר יהודי אמריקאי אתאיסט, מיוצרי הקולנוע החשובים במחצית השנייה של המאה ה-20. אלן זכה בפרסי אוסקר לבמאי ולתסריט הטובים ביותר עבור הסרט "הרומן שלי עם אנני".
וודי אלן נולד בברוקלין שבניו יורק. הוריו, מרטין ונטי, חיו בפלאטבוש, שם למד בבית-ספר יהודי במשך שמונה שנים. לאחר מכן למד בבית-ספר ציבורי (Public School 99) ואחר כך בתיכון מידווד, שם הרשים את חבריו (שכינוהו "רד", Red, בשל שערו הג'ינג'י) בכשרונו המדהים במשחק קלפים (כישרון שהוצג בסרטו "סקופ"). כדי לגייס כסף הוא החל לכתוב בדיחות עבור סוכנות דייוויד או. אלבר, שמכרה אותן לבעלי-טור בעיתונים. בגיל 16 החל לכתוב לכוכבים כמו סיד סיזר והחל לכנות את עצמו "וודי אלן". לאחר התיכון פנה לאוניברסיטת ניו יורק ולמד שם קורס באמנויות התקשורת, אולם עד מהרה נשר מהלימודים. הוא ציין כי את מיטב השכלתו רכש מחוץ לתחום הלימודים הפורמליים. מעולם לא סיים את התואר שהתחיל באוניברסיטה, אך הקדיש זמן רב לקריאת ספרות וספרי פילוסופיה.
בגיל 19 נישא להרלין רוזן והחל לכתוב תסריטים לתוכניות הטלוויזיה "המופע של אד סאליבן", "The Tonight Show", ואחרים. ב-1957 זכה בפרס האמי הראשון שלו; באותה תקופה התגרש מהרלין.
הוא החל לכתוב ספרים ומחזות, וב-1960 החל בקריירה חדשה כקומיקאי סטנד-אפ. אז גם החל לכתוב לתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "Candid Camera" ("מצלמה נסתרת"), ואף הופיע בכמה פרקים. יחד עם מנהליו הפך את חסרונותיו ליתרונות ופיתח את הדמות הנוירוטית וחסרת הביטחון שהפכה מוכרת מאוחר יותר בסרטיו. בשנת 1970 ניהל רומן עם השחקנית דיאן קיטון ואף כי נפרדו לאחר שנה, המשיכו לשמור על קשרים טובים, והיא הופיעה בכמה מסרטיו, ביניהם הרומן שלי עם אנני.
ב-1992 הפכו חייו הפרטיים לציבוריים, לאחר שעזב את בת זוגו מזה כעשור מיה פארו לאחר שגילתה שניהל רומן עם בתה המאומצת סון-יי פרווין שהייתה אז בת 22. פארו האשימה אותו אף בניצול מיני של דילן, בתם בת השבע, אך האשמה זו לא הוכחה.‏[1] בעקבות הפרשה אמר אלן כי הוא מצטער שלא עזב את פארו בשלב מוקדם יותר בחייו. אירועים אלה הזכירו באופן מוזר את עלילת סרטו שיצא לאקרנים באותם ימים, "בעלים ונשים". בסרט זה מגלמים אלן ומיה זוג שיחסיהם הארוכים מתפרקים, והדמות שאלן מגלם נמשכת לסטודנטית בת 20 שלומדת אצלו. מיה דנה באירועים אלה בספר "What Falls Away: A Memoir".
וודי אלן וסון-יי נישאו ב-1997, ומאוחר יותר אימצו שתי בנות. שתי הבנות נקראו על שם נגני ג'אז: בקט אלן על שם סידני בקט, ומנזי טיו אלן על שם מנזי ג'ונסון. אלן הוא גם נגן קלרנית מוכשר, והוא מופיע משנות השישים, כמו כן הוא מופיע באופן קבוע בניו-יורק עם להקה המתמחה בג'אז בסגנון ניו אורלינס של תחילת המאה ה-20.

נלקח מויקיפדיה