סרט עם הריסון פורד

סרט עם הריסון פורד
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם הריסון פורד.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הנמלט .

קצת על הנמלט:
הנמלט (באנגלית: The Fugitive) הוא סרט מותחן-פעולה אמריקאי משנת 1993, המבוסס על סדרת טלוויזיה משנת 1963 באותו השם. את הסרט ביים אנדרו דיוויס וכיכבו בו האריסון פורד וטומי לי ג'ונס.
ד"ר ריצ'רד קימבל (האריסון פורד) הוא מנתח מצליח בשיקגו, אשר בערב אחד חוזר הביתה ומגלה כי אשתו נרצחה בעוד שגבר מסתורי מנסה להימלט מהמקום. קימבל נלחם ברוצח ולא מצליח לעצור אותו, אך מגלה שלרוצח יש יד תותבת. למרות עדותו של קימבל, המשטרה שמגיעה לזירת הרצח לא מוצאת ראיות נגד הרוצח האמתי או ראיות כל שהן להימצאות אדם נוסף בזירת הפשע, למעט בני הזוג. לדעת המשטרה, קימבל הוא בעל המניע העיקרי לרציחת אשתו ולכן הוא הופך לחשוד המרכזי. בעקבות כך קימבל נעצר, נשפט ונידון למוות.
קימבל נשלח באוטובוס לבית הסוהר (שבו ימתין להוצאתו להורג) אך מצליח לברוח, לאחר שפורץ מרד אסירים באוטובוס והוא מתהפך. בעקבות כך, קימבל הופך לעבריין נמלט, כאשר צוות שוטרים פדרליים, שבראשם המרשל סמואל ג'רארד (טומי לי ג'ונס), מנסים לאתר אותו. קימבל עושה דרכו חזרה לשיקגו, כדי לאתר את הרוצח האמתי.
קימבל יוצר קשר טלפוני עם עורך דינו, שמונה לתפקידו בידי בית החולים המעסיק את קימבל. עורך הדין ממליץ לקימבל להסגיר את עצמו ולאפשר את הוצאתו להורג. עורך הדין ממליץ לקימבל גם לוותר על חיפוש האדם בעל היד האחת שרצח את אשתו. קימבל מתחיל לחשוד בעורך דינו ובמעסיקו, שהם העומדים מאחורי הפללתו שלו.
קימבל מתחיל לחפש את הרוצח בכוחות עצמו. הוא פורץ אל מאגרי המידע של בית החולים, שבו עבד ומוצא את פרטיהם של כל תושבי שיקגו שיש להם יד תותבת. הוא מסנן אותם לפי סוג התותב הזכור לו ממאבקו ברוצח ונותר עם רשימה בת חמישה בני אדם. לאחד מהחמישה, פרדריק סייקס, יש מניע ברור. סייקס הוא קצין הביטחון הראשי של חברת תרופות אשר המציאה תרופה חדשה, שקימבל היה בין הרופאים שבדקו אותה. קימבל גילה שהיא פוגעת בכבד. קימבל מבין, שחברו, הרופא ניקולס, שקשור גם הוא בחברת התרופות, החליט לרצוח אותו כדי שהוא לא יגלה את הממצאים לוועדה. קימבל חושד, שבשל טעות, קצין ביטחון נשלח על ידי ניקולס רצח את אשתו במקום אותו.
בסוף קימבל מצליח לתפוס בעצמו את האיש בעל היד האחת והמשטרה עוצרת את אותו האיש. השוטר הפדרלי, שרדף אחרי קימבל, לוקח על עצמו את כלל החקירה ומוכיח את חפותו של קימבל. המשטרה עוצרת גם את ד"ר ניקולס בחשד לרצח אשתו של קימבל.

נלקח מויקיפדיה