סרט עם ברוס ויליס

סרט עם ברוס ויליס
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם ברוס ויליס.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארמגדון, החוש השישי, מת לחיות .

קצת על וולטר ברוס ויליס:
וולטר ברוס ויליס (באנגלית: Walter Bruce Willis; נולד ב-19 במרץ 1955), הוא שחקן אמריקאי, זוכה פרס גלובוס הזהב וזוכה פעמיים בפרס האמי.
ויליס נולד בבסיס צבאי באידאר-אוברשטיין שבגרמניה המערבית. לאחר שאביו השתחרר מהצבא ב-1957, חזרה המשפחה לפנס גרוב, ניו ג'רזי. הוריו נפרדו ב-1971. ויליס היה נער חברותי, למרות שסבל מגמגום. ויליס הביע את עצמו על הבמה, בהופעות בתיכון, דבר שגרם לגמגומו להפסק. ויליס עבר לניו יורק כדי להיות שחקן קולנוע. לאחר מכן, עבר לקליפורניה ותהילתו הראשונה הייתה בסדרת הטלוויזיה "בלשים בלילה" (1989-1985), לפני הפריצה הגדולה שלו בסדרת סרטי הקולנוע "מת לחיות" שהפכה אותו לכוכב הוליוודי. באותה תקופה כיכב בסרט דרמה זוכת שבחים "בתוך ארץ", ומדובב בסרט הקומדיה "תראו מי שמדבר" שגם זכה להצלחה, ובסוף שנות ה-80 של המאה ה-20, הקליט ויליס אלבום פופ–בלוז בשם "The Return of Bruno", אשר כלל את הלהיט "Respect Yourself". למרות הצלחה קופתית אדירה עם סרטי "מת לחיות", בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20 ויליס כיכב במספר סרטים כושלים כמו "מדורת ההבלים", "הדסון הוק", "בטווח פגיעה" ואף המותחן האירוטי "צבע הלילה". ב-1994 ויליס כיכב בסרט "ספרות זולה" של קוונטין טרנטינו שזכה להצלחה רבה והחזיר אותו לשורת השחקנים הגדולים לצד סמואל ל. ג'קסון וג'ון טרבולטה. מאוחר יותר, הצליחו גם סרטים אחרים שכיכב בהם, כגון "12 קופים" ו"האלמנט החמישי".
ויליס שיחק בתפקיד אורח בסדרת הטלוויזיה חברים כפול סטיבנס, אביה של אליזבת, חברתו/תלמידתו של רוס גלר, ובן-זוגה לזמן קצר של רייצ'ל גרין, בעונה השישית (2000).

נלקח מויקיפדיה