ספר מאת הרמן ווק

ספר מאת הרמן ווק
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספר מאת הרמן ווק.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: התהילה, התקווה, במערבולת האהבה, זה אלי, יאנגבלאד הוק, מלחמה וזיכרון, מרג'ורי מורנינגסטאר, נער הכרך, פנים וחוץ, רוחות מלחמה, אל תפסיקו את הקרנבל, המרד על הקיין, סערה בשמי האוקיינוס.

מידע רנדומלי על הביטוי "התקווה":

דגל מדינת ישראל הוא הדגל הרשמי של מדינת ישראל, אשר מייצג את המדינה, ריבונותה, מוסדותיה ואזרחיה, הן בישראל והן בעולם. דגל זה הוא בעל רקע לבן, ועליו שני פסים אופקיים בצבע תכלת כהה, וביניהם מגן דוד בגוון זהה.

ראשיתו של הדגל במושבה ראשון-לציון בימי העלייה הראשונה, והוא אומץ כדגלה של התנועה הציונית מיום היווסדה ב-1897. דגל זה הועדף על פני "דגל שבעת הכוכבים" שהציע בנימין זאב הרצל. לאחר קום מדינת ישראל התלבטה מועצת המדינה הזמנית לגבי דגלה של המדינה. דגל התנועה הציונית נבחר באופן רשמי לשמש כדגלה של מדינת ישראל ב-28 באוקטובר 1948, והוא הועדף על פני רעיונות אחרים, בעיקר בשל הפופולריות הרבה שהייתה לו בציבור היהודי.

חלק ניכר מקרב התושבים היהודים במדינת ישראל, ומהיהודים שחיים במדינות אחרות, רואה בדגל הלאומי סמל לעצמאותה של מדינת ישראל. אחד הביטויים הרווחים לכך הוא הנפת הדגל על בתים ועל מכוניות ביום העצמאות. בחלק מהמגזר החרדי קיים פולמוס לגבי היחס לדגל ולגבי מקומו בחברות אלו, במיוחד משום היותו סמל ציוני, ובחלק מהמגזר הערבי קיים אותו פולמוס משום היותו סמל ציוני ויהודי.

צורתו של דגל המדינה והיחסים בין ממדיו נקבעו ופורסמו בהצהרה רשמית של מועצת המדינה הזמנית:

התקווה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רוחות מלחמה":

רוברט צ'ארלס דורמן מיצ'ם (אנגלית: Robert Mitchum‏; 6 באוגוסט 1917 – 1 ביולי 1997) היה שחקן קולנוע וזמר אמריקאי. מיצ'ם זכור בעיקר בשל הופעותיו בסרטים בסגנון הסרט האפל וכמבשר דמות האנטי-גיבור בשנות החמישים ושנות השישים.

מיצ'ם נולד בברידג'פורט, קונטיקט, לג'יימס תומאס מיצ'ם, עובד מספנות ומסילות הברזל, ול"אן הרייט גונדרסון", מהגרת נורווגית ובתו של קפטן אוניה.

בתור ילד, נהג מיצ'ם לעסוק במעשי קונדס ובקטטות רחוב, ובגיל 12 נשלח על ידי אמו להתגורר אצל סבו וסבתו בדלוור, שם נשר מבית הספר לאחר שהתעמת עם המנהל.

בשנת 1930, מיצ'ם עבר למנהטן, ניו יורק יחד עם אחותו הגדולה, ג'וליה, שהייתה מלצרית ושחקנית במה. הוא עזב את לימודיו ויצא למסע ברחבי ארצות הברית ברכבות. במהלך מסעותיו התפרנס מאיגרוף ואף נעצר על ידי המשטרה.

בשנת 1936 שב להתגורר עם אחותו בלונג ביץ', קליפורניה ועד מהרה כל הצטרפו אליהם שאר בני המשפחה. אחותו ג'וליה שכנעה אותו להצטרף עמה ללהקת תיאטרון מקומית. בתחילת דרכו שימש כעוזר במה ואף כתב מספר יצירות קצרות שבוצעו על ידי הלהקה.

בשנת 1941, עם הולדת בנו הבכור, מיצ'ם מצא עבודה קבועה כמפעיל מכונות בחברת תעופה.

רוחות מלחמה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "המרד על הקיין":

Internet Movie Database (בעברית: בסיס נתוני סרטים אינטרנטי) הוא אתר אינטרנט המכיל בסיס נתונים מקוון של מידע על סרטים, שחקני קולנוע, תוכניות טלוויזיה, צוות הפקה ומשחקי וידאו. האתר נמצא בבעלות חברת אמזון.קום.

אתר IMDb מכיל מידע על סרטים, החל מפרטים בסיסיים כמו שמות השחקנים, הבמאי, תקציר עלילה וביקורות, ועד פרטי טריוויה, שגיאות המשכיות בסרט, פסקול וקשרים לסרטים אחרים. באתר דפים על שחקנים, במאים ותסריטאים המפרטים את הסרטים והתוכניות בהם עבדו, ולעתים מכיל ביוגרפיה שלהם.

בנוסף לנתונים על סרטים ומשחקי וידאו יש באתר חדשות על סרטים ותוכניות טלוויזיה, וכן סקירה מיוחדת על אירועים כגון חלוקת פרסי האוסקר. באתר הייתה גם מערכת פורומים פעילה, הן לכל סרט ולכל אדם, והן פורומים לדיונים כלליים בנושאים שונים. הפורומים נסגרו בפברואר 2017.

IMDb הוא אתר חופשי, אך יש להירשם לו בחינם על מנת לקבל גישה לכל הנתונים באתר. משתמשים רשומים באתר יכולים לשלוח בדואר אלקטרוני עדכונים ושינויים, לקרוא ולכתוב הודעות בפורומים, וכמו כן לדרג את הסרטים לפי טעמם.

בסיס הנתונים נוצר משתי רשימות אשר החלו כפרויקטים עצמאיים בשנת 1989 על ידי משתתפים בקבוצת הדיון rec.arts.movies. הרשימה הראשונה הייתה של שחקניות עם עיניים יפות, אשר נקראה בפי רוב "הרשימה". השנייה, אשר נקראה "רשימת דירוגי סרטים", כללה דירוג של סרטים שונים מ-1 עד 10. בכל אחת מהן, מתחזק אחד רשם פריטים שנשלחו אליו על ידי אנשי קבוצת הדיון, והעלה גרסה מעודכנת של הרשימה מדי פעם.

המרד על הקיין בויקיפדיה