סופר יהודי אמריקאי

סופר יהודי אמריקאי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סופר יהודי אמריקאי.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שו, בלו , רות, ווק, סטון, קובן, ויזל, יוריס , אוסטר, זינגר, אסימוב, פיינדר, סילברסטיין, הרמן ווק, ליאון יוריס, פול אוסטר , אירווין שו, אייזק אסימוב, יצחק בשביס-זינגר, אירווינג סטון, של סילברסטיין, סול בלו, גוזף פיינדר, אלי ויזל, הרלן קובן, פיליפ רות .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי " שו":
אי-אָן שוּ (Yi-An Xu, נולד ב-13 ביולי 1979) הוא מנצח סיני החי ופועל כיום בישראל.
אי-אן שו נולד בשאנגחאי. ב-2002 סיים את לימודי התואר הראשון בניצוח תזמורת ואופרה בקונסרבטוריון של שנחאי ויצא להמשיך את לימודיו בישראל, לפי הזמנתו של עמי מעייני. בשנת 2005 סיים את לימודי התואר השני בבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל אביב, שם היו מוריו נעם שריף, עמי מעייני ומנדי רודן. מאז סיום לימודיו נמנה שו עם סגל מורי בית הספר ע"ש בוכמן-מהטה כמורה לניצוח, פסנתרן חזרות להרכבים ווקאליים ומנצח על תזמורת בית הספר ועל הפקות אופרה (בהן כך עושות כולן של מוצרט, "הנזל וגרטל" של אנגלברט הומפרדינק ועוד).
אי-אן שו ניצח על תזמורות שונות בסין ובישראל. כאן הופיע כמנצח אורח עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, תזמורת סימפונית הקמפוס רמת השרון,התזמורת הסימפונית ראשון לציון, סימפונט רעננה, הסינפונייטה הישראלית באר שבע ועוד. כמו כן ניצח על הרכבי המוזיקה החדשה אנסמבל המאה ה-21 ואנסמבל מוסיקה נובה.
אי-אן שו נשוי למנצחת הישראלית טליה אילן ויש להם בת אחת.

נלקח מויקיפדיה