סגנון מוזיקלי נוצרי אמריקאי

סגנון מוזיקלי נוצרי אמריקאי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סגנון מוזיקלי נוצרי אמריקאי.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גוספל .

קצת על מוזיקת גוספל:
מוזיקת גוספל היא מוזיקה דתית (בדרך כלל נוצרית) הכוללת בתוכה מספר סוגות ונכתבת על מנת להביע אמונה אישית או ציבורית המתייחסת ל"חיים נוצריים" ולתת במקביל חלופה דתית נוצרית למוזיקה הפופולארית החילונית. שתי הסוגות מהן נוצר הגוספל הן הספיריטואלז – שירת העבדים האפרו-אמריקאים שהובאה מאפריקה והתפתחה בארצות הברית ומזמורי הדת הכנסייתיים שהובאו מאירופה לארצות הברית. שני הזרמים הללו שימרו את יחודם אך גם הושפעו אחד מהשני וכיום ניתן למצוא את סוגיה השונים של מוזיקת הגוספל בצמתים שונים לאורך הדרך שבין שני הקצוות המקוריים.
כמו סוגים אחרים של מוזיקה נוצרית, היצירה, הביצוע, המשמעות ואפילו ההגדרה של מוזיקת הגוספל משתנים בהתאם לתרבות ולהקשר החברתי. מוזיקת הגוספל נוצרת ומבוצעת למספר מטרות: דתיות, טקסיות, הנאה וכמוצר בידורי המיועד לשיווק. הרעיון המרכזי העובר כחוט השני במילים ובלחן של מוזיקת הגוספל הוא האדרה, שבח ותודה לאלוהים, לישו ולרוח הקודש והטפה לחיזוק האמונה באל.
המונח גוספל הוא השם האנגלי לבשורה הנוצרית. ארבעת הבשורות הן מהמרכיבים המרכזיים בברית החדשה ומתארות את לידתו, חייו, תורתו, צליבתו ותחייתו של ישו הנוצרי.

נלקח מויקיפדיה