נטיעת עצים בשטח גדול

נטיעת עצים בשטח גדול
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: נטיעת עצים בשטח גדול.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יעור.

מידע רנדומלי על הביטוי "יעור":

מדבור הוא תהליך בו האדמה מאבדת מיעילותה כקרקע חקלאית. באזורי ספר המדבר תהליך זה גורם להתפשטות המדבר. תופעת המדבור מתרחשת בעיקר בשוליהם של מדבריות קיימים.

הסיבות למדבור מתחלקות לשני סוגים עיקריים: מדבור טבעי, בפרט כתוצאה משינויים אקלימיים, ומדבור הנובע מפעילות אנושית.

מדבור טבעי:

רבות מהמדבריות בעולם הן למעשה תוצאה של שינויים אקלימיים, כך למשל מדבר סהרה, המדבר הגדול ביותר בעולם, היה בעידן הקרח האחרון אזור גשום. כיום הוא מדבר הודות לאקלים המדברי בו.

מדבור כתוצאה מפעילות אנושית:

הגורמים להתנוונות הקרקע, אם כך, הם משולבים. גורמים הקשורים לתופעות טבע שונות, הגידול העצום באוכלוסיית העולם השלישי, ניצול הקרקע בצורה לא נכונה וללא כל פיקוח, וכן זיהום מהיר של קרקע ומים ואוויר בגלל פיתוח תעשיות וחקלאות מודרנית יותר על ידי חברות לאומיות ורב לאומיות. פעילות האדם השלילית וגורמי הטבע שאין לנו שליטה עליהם, הם הגורמים למדבור ולהתנוונות הקרקע.

במקומות רבים בעולם ישנם תהליכי מדבור, הן בשל שינויים אקלימיים והן בשל מעשי האדם. השינוי הגדול ביותר מתרחש באזור שמדרום לסהרה שבו מדינות כמו סנגל ומאלי סובלות מבצורות תכופות יותר ויותר בשל התפשטות המדבר.

יעור בויקיפדיה