משקה חריף, משקה אלכוהולי, משקה משכר

משקה חריף, משקה אלכוהולי, משקה משכר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: משקה חריף, משקה אלכוהולי, משקה משכר.
זוהי הגדרה בת 35 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יין רום, עראק, וודקה קמפרי, וויסקי יין לבן קוניאק .

מידע נוסף על הביטוי משקה חריף:
משקה חריף הוא משקה המכיל אלכוהול (שהוא השם המקובל בשפת היום-יום לאתנול).
בשל השפעתו המשכרת של האלכוהול, המשרה על השותה אותו הרגשת שמחה, אופוריה ורוגע, הייתה מאז ומעולם שתיית משקאות חריפים, בעיקר בקבוצה, דרך מקובלת לחגוג, לבלות או להביע שמחה.
קיימים משקאות חריפים רבים, אשר מופקים מחומרים שונים.
למעשה, כמעט לכל עם או קבוצת עמים יש משקה חריף מסורתי, בעל טעם, ריח ותכונות נוספות המייחדים אותו לעומת שאר המשקאות, כמו גם תרבות שתייה שהתפתחה סביבו.

נלקח מויקיפדיה

צפה בהגדרות נוספות הקשורות לביטוי משקה חריף, משקה אלכוהולי, משקה משכר:
משקאות אלכוהוליים
תרבות שתיית אלכוהול
סמים מדכאים

מידע רנדומלי על הביטוי "עראק":

ערק (או ארק. בערבית: عَرَق) הוא משקה אלכוהולי השייך למשפחת משקאות אניס המיוצר בעיקר בירדן, לבנון, מצרים וישראל. הופק לראשונה בארצות ערביות וים תיכוניות כמו: ישראל, לבנון, סוריה וטורקיה.[דרושה הבהרה] מקור השם ערק בערבית, ומשמעותו היא "זיעה" (בשל תהליך הזיקוק באידוי וטפטוף).

את הערק מייצרים על ידי התססה וזיקוק של ענבים או תמרים וטפטוף הנוזל הנוצר בתהליך זה על זרעי או עלי האניס המיובשים, שמקנים לו את טעמו הייחודי. המשקה שקוף כמים (חסר צבע) ובעל תכולת אלכוהול של 40% – 80%. תכולת האלכוהול חייבת להיות גבוהה, משום שמקור טעמו של המשקה הוא בשמנים האתריים של האניס, ואלו מומסים באלכוהול. כמו וודקה ומשקאות אלכוהוליים אחרים, צריכה מרובה שלו עלולה להוביל לאלכוהוליזם ולנזק בריאותי.

את הערק מקובל לשתות עם קרח או מים קרים. בערבוב המשקה עם מים, יורד ריכוז האלכוהול ועימו יכולת המסת השמנים האתריים. ירידה ביכולת ההמסה, מוציאה את השמנים מן התמיסה והם מופיעים כתרחיף של טיפות שמנים אתריים זעירות בתוך המשקה, ובמצב זה מקבל הערק מראה "חלבי". הערק דומה למשקה הטורקי ראקי ולמשקה היווני אוזו. ניתן גם להגיש עם תמצית שקדים (רוזטה), עם נענע או לימון. לפעמים מוסיפים שורש אקסוס (שוש קירח) או וניל לבקבוק. ביוון נהוג להכין משקה ערק בתוספת מסטיקא. בפי יהודי מרוקו נקרא הערק "מחייה". משקה נוסף בסגנון הערק הוא ה"בוּכַה", המופק מתאנים ומיוצר בעיקר בקרב יהודי צפון אפריקה.

עראק בויקיפדיה