משחק ספורטיבי קבוצתי

משחק ספורטיבי קבוצתי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: משחק ספורטיבי קבוצתי.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רוגבי .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "רוגבי ":
רוגבי הוא משחק כדור קבוצתי. כדור המשחק אליפטי, בדומה לכדור הפוטבול, אך הוא מגיע בצבעים שונים והוא גדול יותר ורחב יותר בבסיסים, בנוסף כדור המשחק עשוי מגומי ולא מעור (כפי שנהוג בפוטבול אמריקאי). הרוגבי הוא משחק פיזי ואגרסיבי, אך בניגוד לפוטבול שהתפתח ממנו אינו אלים ואינו מסוכן באופן מיוחד ביחס למשחקי כדור אחרים, כגון כדורגל או כדורסל‏‏[1].
למשחק מספר גרסאות. שתי הנפוצות הן: רוגבי יוניון (15 שחקנים), ורוגבי שביעיות שהיא גם הגרסה האולימפית, החל מ-2016, והיא מאפשרת עריכת טורניר שלם במשך יום או יומיים. בנוסף לשתי הגרסאות אלו קיימות מספר גרסאות נוספות, דוגמת רוגבי ליג שמשוחק בעיקר באוסטרליה (17 שחקנים), ורוגבי עשיריות שפופולארי באינדונזיה ובדרום מזרח אסיה.
כל גרסאות הרוגבי משוחקות על מגרש בגודל 100 כפול 70 מטר. בקצהו של כל מגרש מוצב שער בצורת האות הלטינית H (רוחב השער הוא כשל שער בכדורגל, מה שמאפשר לשחק רוגבי גם במגרשים שאין בהם שערי H, פשוט על ידי הוספת שתי אנטנות בפינות העליונות של השער. מטרת המשחק היא לצבור כמה שיותר נקודות על ידי הנחת הכדור ב"שטח הטריי" – שטח של 5*100 מטרים מאחורי קו הרוחב של המגרש (קו הטריי) בצד של הקבוצה היריבה, ובעיטת הכדור לחלקו העליון של שער היריבה.

נלקח מויקיפדיה