מראשי עירית תל אביב יפו, מראשי עירית ת"א יפו

מראשי עירית תל אביב יפו, מראשי עירית ת"א יפו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מראשי עירית תל אביב יפו, מראשי עירית ת"א יפו.
זוהי הגדרה בת 44 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מילוא, רוני מילוא .

מידע רנדומלי על הביטוי "מילוא":

זאב מילוא (1922 - ?) היה מהנדס אלקטרוניקה ישראלי, קצין בחיל הקשר והאלקטרוניקה בדרגת אלוף משנה, חתן פרס ביטחון ישראל לשנת 1960.

זאב מילוא נולד בשם ולדימיר מילר בשנת 1922 בממלכת יוגוסלביה. גדל בזאגרב, בירת קרואטיה. לאחר פלישת מדינות הציר ליוגוסלביה, במלחמת העולם השנייה, החל שילוח של יהודים למחנות ריכוז והשמדה, וב-1942 נשלחו לאושוויץ חמישה מבני משפחתו שהתגוררו בווירוביטיצה. בעזרת תעודות מזויפות נמלט מילר לאיטליה. בספטמבר 1943 השתלטו פרטיזנים על האזור שבו שהה, ומילר הצטרף אליהם, ובהמשך פעל כטכנאי רדיו בדרינה.

התחיל ללמוד הנדסת חשמל ביוגוסלביה. בשנת 1949 עלה לישראל וסיים לימודי הנדסת חשמל בטכניון. הצטרף לחיל הקשר והאלקטרוניקה כאזרח עובד צה"ל. בשנת 1960 זכה בפרס ביטחון ישראל, יחד עם סא"ל אלכסנדר רוזן וסרן צבי ורדיאל, על פיתוח בתחום ההצפנה. התגייס לצה"ל בדרגת רב סרן, והתקדם לדרגת אלוף משנה במפקדת קצין קשר ואלקטרוניקה ראשי.

לאחר סיום שירותו בצה"ל מונה בשנת 1978 למנכ"ל "כור תקשורת והתראה", ובתחילת 1986 מונה לסגן מנהל חטיבת איתות ובקרה ב"מוטורולה ישראל".

מילוא בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רוני מילוא ":

עיריית תל אביב-יפו היא גוף השלטון המקומי, במעמד של עירייה, האחראי לניהולה השוטף של העיר תל אביב-יפו. ככל רשות מקומית, עוסקת עיריית תל אביב-יפו בעניינים מוניציפליים מסוג הסדרת שירותי חינוך, תרבות, רווחה, תשתיות, ניקיון, תברואה וכדומה.

עד שנת 1921 ניהלו את ענייני תל אביב והשכונות היהודיות ביפו ועדים שנבחרו באסיפות כלליות של התושבים. הוועדים היו וולונטריים, ואמנם התושבים קיבלו עליהם את מרותם, אך לא היה להם שום תוקף חוקתי. השכונות היהודיות היו כולן שכונות של העיר יפו. עם התחלת השלטון הבריטי האזרחי בארץ, פעל ועד תל אביב לשנות את המעמד המשפטי של תל אביב. ב-19 ביולי 1920 ערך הנציב העליון הראשון, סיר הרברט סמואל, ביקור בתל אביב, התרשם מהיישות המיוחדת והנפרדת של תל אביב, וגילה הבנה לתביעות ההיפרדות מיפו. ב-11 במאי 1921 חתם על "פקודת מועצת עיריית תל אביב". הפקודה קבעה את עצמאות תל אביב על ידי כך שהפרידה אותה מיפו (אם כי בנושאים מסוימים, כמו אישור התקציב השנתי, הייתה עדיין כפופה לעיריית יפו), וקבעה את גבולותיה. הצו שעליו חתם הנציב העליון הרברט סמואל, הגדיר את גבולות המועצה, וכך נכנסו לתל אביב שכונות נוספות. כמו כן הוקמו שכונות חדשות אשר הסתפחו אף הן לתל אביב ותושביהן נתווספו לכלל המצביעים.

רוני מילוא בויקיפדיה