מקרייני החדשות ברדיו

מקרייני החדשות ברדיו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מקרייני החדשות ברדיו.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חזקיה, מלאכי חזקיה.

מידע רנדומלי על הביטוי "חזקיה":

חתן פרס ישראל בשנת 1968

נשיא האוניברסיטה העברית בין השנים 1953–1961

בנימין מזר (מֵיזלר) (Mazar;‏ 28 ביוני 1906 – 9 בספטמבר 1995) היה ארכאולוג וחוקר יהדות, הנחשב לאבי הענף הישראלי של הארכאולוגיה המקראית.

מזר נולד בשם בנימין מיזלר בשנת 1906 בצ'חנוביץ שבפולין. בזמן מלחמת העולם הראשונה היגר יחד עם משפחתו לקרים. למד גאוגרפיה, היסטוריה וארכאולוגיה באוניברסיטאות ברלין וגיסן שבגרמניה והוסמך כדוקטור לפילוסופיה בשנת 1928. ב-1929 עלה לארץ ישראל. בתחילת 1931 הוא ניהל את החפירות הארכיאולוגיות ברמת רחל ובגבעת אליהו הסמוכה לה, מטעם החברה לחקירת ארץ-ישראל ועתיקותיה. בחפירות אלו הוא מצא ברמת רחל מערת קבורה מימי בית שני עם ממצאים שונים ובגבעת אליהו מצא שרידי עיר אותה זיהה עם נטופה המקראית, זיהוי שפחות מקובל היום. בעקבות החפירות נתגלעו בינו לבין משה שטקליס חילוקי דעות בעניין הקרדיט על פרסום תוצאות החפירות.

בשנת 1931 גם זכה בפרס פלומר מטעם האוניברסיטה העברית.

בשנת 1936 הוזמן על ידי אלכסנדר זייד ביחד עם יצחק בן צבי לבחון מערה עם כתובות עבריות שגילה במורדות גבעת שייח' אבריק. מזר העלה את ההשערה שמדובר בבית שערים. הוא ניהל את עונות החפירות הארכאולוגיות הראשונות על גבעת בית-שערים בימי המאורעות (1936–1940).

חזקיה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מלאכי חזקיה":

בקטגוריה זו נמצאים ערכים שלהם קיימת גרסה מוקלטת להאזנה.

דף קטגוריה זה כולל את 26 הדפים הבאים, מתוך 26 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

מלאכי חזקיה בויקיפדיה