מקור סודי בחשיפה של פרשת ווטרגייט

מקור סודי בחשיפה של פרשת ווטרגייט
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מקור סודי בחשיפה של פרשת ווטרגייט .
זוהי הגדרה בת 34 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גרון עמוק.

מידע רנדומלי על הביטוי "גרון עמוק":

גרון עמוק הוא סרט קומדיה פורנוגרפי שיצא לאקרנים ב-12 ביוני 1972. הסרט נכתב ובוים על ידי ג'ררד דמיאנו בכיכובה של שחקנית הפורנו לינדה לאבלייס, שקיבלה 1,250 דולר תמורת השתתפותה בסרט. הסרט זכה להצלחה רבה, והוקרן אף באופן מסחרי בבתי קולנוע. הסרט נחשב לאחד מהסרטים העיקריים שהגדירו את הפורנוגרפיה כתופעה תרבותית בשנות ה-70, ושהגדיר גם את הכינוי "פורנו צ'יק" שניתן במהלך שנות השבעים לשחקניות פורנו שזכו להצלחה רבה. בניגוד לסרטים פורנוגרפיים רבים, "גרון עמוק" מורכב מעלילה שלמה וההתמקדות בו היא לא רק בתוכן המיני אלא גם בסיפור עצמו אודות אישה מתוסכלת מינית המגלה שהדגדגן שלה ממוקם בגרונה (ולכן אינה מצליחה לחוות אורגזמה), ובשל כך עובדת כמטפלת-רפואית ומשתמשת במום זה כדי לקיים עם מטופליה מין אוראלי בשיטה המיוחדת – "גרון עמוק", בזמן שהיא מחפשת גבר להתחתן איתו.

לינדה, אישה מתוסכלת מבחינה מינית, מגיעה לביתה ופוגשת במטבח את חברתה הטובה, הלן (דולי שארפ), ואת חברה של הלן, המבצע בה קונילינגוס. הלן מבקשת מלינדה להדליק לה סיגריה וזו נענית לבקשתה. לאחר מכן, כששתיהן הולכות לבלות בבריכה ונחות, לינדה מבקשת ממנה עצה לחווית אורגזמה, וזו מזמינה אותה למסיבת סקס שארגנה ביחד עם חברים. במהלך המסיבה, לינדה מקיימת מין וגינאלי עם אחד המשתתפים ומתאמצת, ללא הצלחה, לחוות אורגזמה, בעוד שחברתה נהנית מחדירה כפולה ומין אוראלי יחד עם שאר המשתתפים.

גרון עמוק בויקיפדיה