מצביא צרפתי, גיבור מלחמת העולם הראשונה

מצביא צרפתי, גיבור מלחמת העולם הראשונה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מצביא צרפתי, גיבור מלחמת העולם הראשונה .
זוהי הגדרה בת 39 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פוש, פרדיננד פוש.

מידע רנדומלי על הביטוי "פוש":

פוש (באנגלית: Push) הוא מותחן מדע בדיוני אמריקאי משנת 2009 בבימויו של פול מקגוויגן ובכיכובם של כריס אוונס, דקוטה פנינג, דג'ימון הונסו וקמילה בל. במרכז הסרט נמצאת חבורת מדיומים מלידה, שמתאחדים יחד על מנת להפיל סוכנות ממשלתית המשתמשת בסם מסוכן כדי ליצור צבא של מדיומים.

פרק זה דורש עריכה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולערוך אותו. הסיבה לכך: פירוט יתר.

העלילה נפתחת בקריינותה של דקוטה פנינג, המספרת על מספר סוגי אנשים עם יכולות ועל העובדה שהם עובדים עם ממשלת ארצות הברית מאז 1945. הסצנה הראשונה מתארת שני טלקינטים, ניק גאנט ואביו (בגילומו של ג'ואל גרטש), הנמלטים על חייהם. קירה היא היחידה שעברה את הזרקת החומר ונשארה בחיים.

יומיים מאוחר יותר, ניק גאנט הבוגר (בגילומו של כריס אוונס) חי בהונג קונג בסביבת המהגרים והמוגלים במטרה להתחבא מהמחלקה האמריקאית. הוא משתמש בכוחו כדי להתפרנס רק שכוחו אינו חזק דיו, מכיוון שאינו מתאמן. כתוצאה מדלות כוחו הוא מפסיד במשחק הימורים של הטלת קוביות, מה שגורם לו להגדיל את חובו לחבורה מקומית שבמקרה מונהגת על ידי צרחנים (אנשים המסוגלים לצעוק חזק ובכך לגרום לחפצים להתפוצץ ולדימום מאוזני האנשים שלידם) מהמחלקה הסינית הלא מתפקדת. לאחר שהוא בורח מהם הוא חוזר לביתו כששני רחרחנים (אנשים המסוגלים לרחרח חפצים ובכך למצוא אנשים או לגלות מה עבר עליהם בימים האחרונים) מהמחלקה האמריקאית מגיעים לביתו ושואלים אם הגיעה אליו ילדה. לאחר רחרוח הם מגלים שלא, והם לוקחים את מברשת השיניים שלו על מנת שיוכלו לאתרו שוב במידת הצורך.

פוש בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "פרדיננד פוש":

דף קטגוריה זה כולל את 37 הדפים הבאים, מתוך 37 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

פרדיננד פוש בויקיפדיה